یاران عبادی پور به ایتالیا می روند

به گزارش تور هند ارزان، بازیکنان تیم والیبال اسکرا بوهاتوف لهستان برای برگزاری دیداری محبت آمیز به ایتالیا می روند.

یاران عبادی پور به ایتالیا می روند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که لیگ های معتبر والیبال دنیا و تمرینات بیشتر تیم های باشگاهی به خاطر برگزاری مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو و معین شدن 5 مسافر نهایی المپیک، تعطیل شده است، بعضی تیم های اروپایی به برگزاری اردوهای تدارکاتی و بازی های محبت آمیز روی آورده اند.

لیگ برتر والیبال لهستان نیز به دلیل حضور بازیکنان خارجی زیاد در آن به صورت موقتب تعطیل شده و تیم اسکرا بوهاتوف که میلاد عبادی پور را در اختیار دارد نیز در تعطیلات به سر می برد. مسئولان این تین اما برای حفظ آمادگی تیم، اردویی چند روزه را در شهر پروجا کشور ایتالیا ترتیب داده اند تا ضمن برگزاری اردوی تدارکاتی، دیداری محبت آمیز با تیم پروجا برگزار نمایند.

راهنمایی تیم پروجا بر عهده ویتال هینن، سرمربی بلژیکی تیم ملی لهستان است و میلاد عبادی پور، تنها بازیکن تیم اسکرا خواهد بود که که به خاطر بازی های تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی المپیک در این تیم حاضر نیست.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک 2020 که از 17 تا 22 دی ماه در کشور چین برگزار می گردد، آماده می نماید و در مرحله گروهی این رقابت ها با تیم های چین، قزاقستان و چین تایپه همگروه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 635

به "یاران عبادی پور به ایتالیا می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاران عبادی پور به ایتالیا می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید