سرمربی العین بعد از باخت سنگین به فولاد: حرفی برای گفتن ندارم!

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال فولاد ایران شب گذشته در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا پیروز شد با نتیجه 4 بر صفر تیم العین امارات را شکست بدهد و راهی مرحله گروهی این مسابقات شود.

سرمربی العین بعد از باخت سنگین به فولاد: حرفی برای گفتن ندارم!

پدرو امانوئل سرمربی پرتغالی العین با بیان اینکه مسئولیت این باخت بر عهده او است، تاکید کرد: در مورد مسابقه با شکست 4 بر صفر هیچ حرفی برای گفتن ندارم و این نتیجه واقعیت تیم را نشان می دهد. ما باید در مقایسه با تاریخچه العین بهتر عمل می کردیم اما فولاد تمایل بیشتری برای پیروزی و صعود به مرحله گروهی مسابقات داشت.

وی با اشاره به فزونی فولاد در ضربات ایستگاهی و کرنر گفت: العین تیم بزرگی است. فکر می کنم من هم مثل زمان حضور در عربستان مربی بزرگی هستم اما شرایط زیادی وجود دارد که تحت آن کار می کنیم از جمله جو مسابقات و ویروس کرونا. در حال حاضر در تیم العین سرمایه گذاری صورت نگرفته است و این تیم در سه سال گذشته به هیچ عنوان قهرمانی دست نیافته است. سطح لیگ امارات و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است.

سرمربی العین در سرانجام اظهار کرد: همیشه برای بهترین ها در العین می جنگم اما مسابقه امروز سطح واقعی تیم را نشان داد. پس از دریافت گل اول واکنش خاصی نشان ندادیم. برعکس؛ العین تمرکزش را از دست داد و سه گل دیگر دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1674

به "سرمربی العین بعد از باخت سنگین به فولاد: حرفی برای گفتن ندارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی العین بعد از باخت سنگین به فولاد: حرفی برای گفتن ندارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید