ساماندهی معبد آناهیتا از اولویت های گردشگری کرمانشاه

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: معبد تاریخی آناهیتا به عنوان دومین بنای سنگی پس از تخت جمشید از مهم ترین مجموعه های تاریخی کشور است و مدیریت ارشد استان با جدیت ساماندهی و توسعه زیربنایی و بهبود شرایط خدمات رفاهی این مجموعه را دنبال می نماید.

ساماندهی معبد آناهیتا از اولویت های گردشگری کرمانشاه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اخذ ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران، دکتر اسدالله رازانی در بازدید از فرایند فعالیت های پایگاه پژوهشی معبد آناهیتا کنگاور اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید گردشگری به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه کشور انتخاب شده و طی سال های اخیر شاهد توسعه این صنعت در کشور بوده ایم.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: در کرمانشاه نیز با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های بسیار بالای این حوزه، گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه استان معین شده است. اماکن تاریخی در همه جای جهان از صندلی بالایی برخوردار هستند و به عنوان یک میراث و سرمایه ملی از آن ها با جدیت نگهداری می گردد.

وی با تقدیر از مدیریت پایگاه پژوهشی معبد آناهیتا اظهار کرد: خوشبختانه این مجموعه با برنامه و شیوه های مناسب مدیریتی اداره می گردد و این همان رویکردی است که مدیریت ارشد استان خواستار اعمال آن در میراث فرهنگی استان است.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به گشایشهای اجرا شده در فضای پسا برجام شاهد بهبود تدریجی شرایط اقتصادی کشور و افزایش اعتبارات حوزه میراث فرهنگی خواهیم بود و این موضوع یاری می نماید شاهد سامان یافتن هرچه بهتر این حوزه باشیم.

این مقام عالی با تاکید بر لزوم فراهم شدن زیرساخت های خدماتی و رفاهی اظهار کرد: با توجه به اهمیت و صندلی معبد تاریخی آناهیتا، گردشگران بسیاری از این مجموعه دیدن می نمایند که بخش قابل توجی از آن ها خارجی هستند. گردشگران باید از حداقل امکانات رفاهی و خدماتی برخودار بوده و شاهد یک ساماندهی و برخورد مدیریتی مناسب باشند.

رازانی اعلام نمود: با وجود تمامی تنگناهای اقتصادی موجود مدیریت ارشد استان در حد امکانات کوشش می نماید اعتبارات مناسبی را به این حوزه تخصیص دهد.

در ادامه این نشست مدیرکل میراث فرهنگی گزارشی از تاریخچه مجموعه و فعالیت های اجرا شده در زمینه های مختلفی همچون تعمیر و تجهیز بلیط فروشی، ایجاد راستا گردشگری جهت دسترسی گردشگران به کل محوطه، نصب تابلوهای راهنما، ساخت و طراحی کتابخانه پژوهشی به استاندار کرمانشاه و معاون عمرانی استاندار ارایه کرد.

استاندار کرمانشاه و هیئت همراه دیروز در قالب یک سفر کاری یک روزه وارد شهرستان کنگاور شد و چندین واحد آموزشی، کشاورزی و پزشکی با حضور ایشان افتتاح و به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 817

به "ساماندهی معبد آناهیتا از اولویت های گردشگری کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی معبد آناهیتا از اولویت های گردشگری کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید