رییس هیئت ورزش کارگری به توسعه در سطح بنگاهها توجه کند

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران/اصفهان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: رییس جدید هیئت ورزش کارگری باید در برنامه هایش به توسعه ورزش کارگری در سطح بنگاه ها توجه کند.

رییس هیئت ورزش کارگری به توسعه در سطح بنگاهها توجه کند

کامران کلانی امروز (چهارشنبه-8بهمن ماه)در مجمع انتخابات هیئت ورزش کارگری استان اصفهان، با تقدیر از زحمات جواد شیرانی طی سال ها فعالیت در ورزش کارگری اصفهان اظهار کرد: جامعه امروز ایران به امید و امید آفرینی احتیاج دارد و ورزش کارگری نیز به شدت به بهبود سرمایه اجتماعی و انسجام اجتماعی احتیاج دارد و لازم است به ورزش همگانی توجه بیشتری گردد.

وی اضافه کرد: رییس جدید هیئت ورزش کارگری باید در برنامه هایش به توسعه ورزش کارگری در سطح بنگاه ها توجه خاصی کند.

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: هیئت ورزش کارگری ازجمله هیئت هایی است که مورد توجه خاص وزارت ورزش و جوانان است چرا که رقابت های آسیایی و جهانی برای ورزش کارگری به صورت منظم برگزار می گردد.

محمد طباطبایی گفت: در هیئت ورزش کارگری باید در هر 2 حوزه ورزش قهرمانی و همگانی فعالیت کرد و سلامت کارگران مد نظر قرار گرفته گردد.

وی با مخاطب قراردادن ستاری رئیس جدید این هیئت اظهار داشت: امیدوارم مدیریت جدید در راستای برنامه های فدراسیون ورزش کارگری و اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، فعالیت کند و از قدرت و نفوذ رسانه ها نیز برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

طباطبایی تاکیدکرد: امیدوارم در راستای اهداف و برنامه هایی که تدوین کردید، پیروز باشید. ورزش کارگری برای ورزش استان و اداره ورزش اصفهان بسیار مهم و با اهمیت است و اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش در کنار هیئت ورزش کارگری خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1545

به "رییس هیئت ورزش کارگری به توسعه در سطح بنگاهها توجه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس هیئت ورزش کارگری به توسعه در سطح بنگاهها توجه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید