نباید اجازه دهیم AFC هر کاری می خواهد با تیم های ایرانی انجام دهد

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران/اصفهان کاپیتان ذوب آهن گفت: نباید این طور باشد که AFC هر رفتاری که دلش خواست با تیم های ایرانی کند و ما هیچ کاری نکنیم. اگر انصراف می دادیم، تعلیق می شدیم.

نباید اجازه دهیم AFC هر کاری می خواهد با تیم های ایرانی انجام دهد

قاسم حدادی فر امروز (شنبه پنجم بهمنماه) پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی بوشهر در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: خدا را به خاطر 3 امتیازی که به دست آوردیم، شکر می کنم چون واقعاً برای ما مهم بود.

وی اضافه نمود: 3 هفته به دلیل نداشتن سرمربی با حضور یاری مربیان تیم تمرین می کردیم و 4-5 روز است که سرمربی جدید در تمرینات حضور دارد که بیشتر روی نظم تیمی کار نموده است. از علیرضا منصوریان تشکر می کنم، چون واقعاً برای تیم زحمت کشید و فوتبال همین است و یک روز می آیی و روز دیگر می روی. همه بازیکنان نیز قدردان زحمات کادرفنی قبلی هستند.

وی ادامه داد: امروز چند موقعیت گلزنی داشتیم و توانستیم از یکی از آنها استفاده کنیم. خوشبختانه این گل را در نیمه دوم حفظ کردیم و 3 امتیاز را به دست آوردیم. البته کارمان تمام نشده، خیلی عقب هستیم و امیدوارم بتوانیم این عقب ماندگی را جبران کنیم و به صندلی مطلوبی برسیم و امید داریم که به رده های بالای جدول برسیم.

کاپیتان با تجربه تیم فوتبال ذوب آهن گفت: گل زدن مخصوصاً اگر 3 امتیازی باشد، همواره حس خوبی دارد. از بازیکنان تشکر می کنم که برای به ثمر رسیدن این گل به من یاری کردند.

به گزارش خبرنگاران، حدادی فر در پاسخ به اینکه آخرین بار چه زمانی با سر گل زده است، اعلام نمود: در جوانی و فکر می کنم 25 یا 26 سالگی با سر گل زده ام و 10 سال از آن روز می گذرد. خدا را شکر می کنم که زحمات بازیکنان را به ثمر رساندم که امیدوارم تداوم داشته باشد.

وی درباره آسیب دیدگی اش اظهارکرد: چند روز پیش و در ملاقات تدارکاتی دچار آسیب دیدگی بدی از ناحیه مچ شدم. در نیمه دوم بازی امروز اصلاً شرایط بازی نداشتم ولی بازی کردم و در نهایت از سرمربی تیم خواستم تعویض ام کند.

وی در ارتباط با کار میودراگ رادولوویچ سرمربی مونته نگرویی ذوب آهن توضیح داد: در این مدت بیشتر روی نظم تیمی کار کرد و کمی هم کار بدنی انجام دادیم، او معتقد است تیم خیلی کار دارد و منتظر زمانی است که بتواند کار بدنی انجام دهد و فصل را خوب تمام کنیم. همان طور که گفتم خیلی عقب هستیم و باید حداقل در بازی های خانگی بهتر و باصلابت تر بازی کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

کاپیتان ذوب آهن درباره اتفاقی که برای تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاده است، گفت: در این زمینه بازیکنان اصلاً تصمیم گیرنده نیستند و مسئولان رده بالا در این موارد تصمیم می گیرند. مطمئن باشید اگر همین فرایند ادامه پیدا کند، سال آینده رفتار بدتری با ایران می نمایند و شاید تنها یک سهمیه به ایران بدهند که برای فوتبال ایران بد است. بنابراین از مسئولان درخواست می کنم که از باشگاه ها حمایت نمایند، چون بین اینکه تیمی در زمین خود بازی کند یا کشور ثالث بسیار تفاوت وجود دارد و ما سال گذشته در بازی با الاتحاد از این موضوع بسیار ضربه خوردیم.

حدادی فر تاکید نمود: نباید این طور باشد که AFC هر رفتاری که دلش خواست با تیم های ایرانی انجام دهد و ما هیچ کاری نکنیم. اگر انصراف می دادیم، تعلیق می شدیم. اما اشکالی نداشت و یکی دو بار جلوی این تصمیمات می ایستادیم تا رفتارشان را تغییر دهند و به حق مان برسیم. البته در نهایت مسئولان تصمیم گیرنده هستند و امیدوارم حق باشگاه ها را بدهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 832

به "نباید اجازه دهیم AFC هر کاری می خواهد با تیم های ایرانی انجام دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید اجازه دهیم AFC هر کاری می خواهد با تیم های ایرانی انجام دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید