مارچلو لیپی: تایلند حریف سرسختی بود، در نیمه دوم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم

به گزارش تور هند ارزان، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم ملاقات مقابل تایلند ابراز رضایت کرد.

مارچلو لیپی: تایلند حریف سرسختی بود، در نیمه دوم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم

با تور ترکیبی تایلند برای عید 99 به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، مارچلو لیپی که شاگردانش عصر امروز (یکشنبه) با رجحان 2 بر یک مقابل تایلند به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت های آسیا 2019 راه پیدا کردند، پس از این بازی گفت: پیش از هر چیز باید بگویم بابت این پیروزی خیلی خوشحالم، چون بازی آسانی نبود. تایلند حریف سرسختی بود و ما هم در نیمه اول مرتکب اشتباهاتی شدیم و خوب بازی نکردیم. با این وجود از عملکرد بازیکنانم و واکنشی که آنها در نیمه دوم از خود نشان دادند، خیلی راضی هستم. ما در 45 دقیقه دوم موقعیت های زیادی برای گلزنی خلق کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ما بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و گل های مان را هم روی حرکات هجومی به ثمر رساندیم. ما حتی می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم. خیلی خوشحالم که به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردیم و از بازیکنانم راضی هستم. این پیروزی مهمی بود، چون بعد از سال ها به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها راه پیدا کردیم.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین توضیح داد: صعود به این مرحله نشان می دهد که ما یکی از هشت تیم برتر جام ملت های آسیا هستیم و به نتایج خوبی دست پیدا نموده ایم. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام تیم - ایران یا عمان - حریف ما خواهد شد. بازی مرحله بعد هم 90 دقیقه است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 744

به "مارچلو لیپی: تایلند حریف سرسختی بود، در نیمه دوم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارچلو لیپی: تایلند حریف سرسختی بود، در نیمه دوم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید