کاشیوا ریسول مقابل الشباب متوقف شد، فزونی گوانگژو برابر لخویا

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران: در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا تیم گوانگژو اورگراند چین مقابل لخویای قطر به رجحان رسید و کاشیوا ریسول در خانه خود مقابل الشباب عربستان به نتیجه تساوی رضایت داد.

کاشیوا ریسول مقابل الشباب متوقف شد، فزونی گوانگژو برابر لخویا

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا بعدازظهر امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال کاشیوا ریسول ژاپن در استادیوم هیتاچی پذیرای تیم الشباب عربستان بود. جدال این 2 تیم در سرانجام 90 دقیقه به نتیجه مساوی یک بر یک انجامید تا الشباب برای بازی برگشت در زمین خود شرایط بهتری داشته باشد.

در این بازی ابتدا کاشیوا ریسول در دقیقه 21 توسط ماساتو کودو به گل رسید ولی پیش از اینکه نیمه نخست بازی به سرانجام برسد فرناندو منگازو، هافبک برزیلی الشباب در دقیقه 44 کار را به تساوی کشاند.

در دیگر دیدار برگزارشده تیم فوتبال گوانگژو اورگراند چین از ساعت 16:30 امروز در استادیوم تیانهه به مصاف لخویا قطر رفت که این بازی در نهایت با رجحان 2 بر صفر میزبان به سرانجام رسید. برای گوانگژو اورگراند در این مسابقه داریو کونکا (73- پنالتی) و الکسون دو الیویرا کاردوسو (76) گلزنی کردند.

در دیگر دیدارهای این مرحله از رقابت ها تیم فوتبال استقلال ایران از ساعت 20:15 امروز در استادیوم آزادی میزبان بوریرام یونایتد تایلند خواهد بود و در آخرین دیدار از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم الاهلی عربستان ساعت 22:30 امشب در خانه خود به مصاف اف سی سئول کره جنوبی می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 308

به "کاشیوا ریسول مقابل الشباب متوقف شد، فزونی گوانگژو برابر لخویا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشیوا ریسول مقابل الشباب متوقف شد، فزونی گوانگژو برابر لخویا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید