دارو به حد احتیاج در کشور وجود دارد

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران/آذربایجان غربی وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت تمام توان خود را برای واکسیناسیون گذاشته است.

دارو به حد احتیاج در کشور وجود دارد

بهرام عین الهی امروز 12 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه آذربایجان غربی که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار گردید، اضافه نمود: وزارت بهداشت تمام انرژی خود را برای واکسیناسیون عمومی در سریع ترین زمان گذاشته است.

وی با تاکید به اینکه آذربایجان غربی جز استان های محروم کشور است، توضیح داد: هدف و سیاست دولت ایجاد عدالت در تمام نقاط شهری استان و محرومیت زدایی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه عمده مشکل بیمارستان های استان نیروی انسانی است، اظهار کرد: باید در کنار توسعه تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی برروی نیروی انسانی و بومی گزینی سرمایه گذاری کرد.

عین الهی یاد آور شد: خوشبختانه آذربایجان غربی و ارومیه در حوزه مسایل بهداشتی و توسعه تجهیزات بهداشتی در کشور پیشگام است.

وی با اشاره به همسایگی استان با چند کشور خاطر نشان کرد: باید به توریسم درمانی در جهت توسعه مالی و تبلیغ قدرت پزشکی کشور توجه کرد.

وزیر بهداشت اظهار کرد: از دیگر سیاست های دولت این است که هیچ مریضی دنبال تخت بیمارستانی نبوده و حداقل 50درصد از تخت های بیمارستانی در دوران پیک دراختیار بیماران کرونایی باشد.

وی با اشاره به اینکه درتمام جهان با واکسیناسیون اندازه مرگ ومیر کاهش یافته است، ادامه داد: دارو به حد احتیاج در کشور وجود دارد و باتوجه به احتیاج هر استان به صورت الکترونیکی توزیع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1871

به "دارو به حد احتیاج در کشور وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارو به حد احتیاج در کشور وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید