خوشحالی طرفداران پرسپولیس از حضور یک بازیکن استقلال

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران، ملاقات دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران از هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 17:30 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

خوشحالی طرفداران پرسپولیس از حضور یک بازیکن استقلال

حاشیه های قبل از آغاز این ملاقات را در زیر می خوانید:

* با اینکه قرار بود در استادیوم و پارکینگ ها از ساعت 12 به روی مردم باز گردد اما نزدیک به دو ساعت قبل از آن هواداران توانستند به استادیوم آمده تا خود را برای تماشا دربی آماده نمایند.

* نیروی انتظامی برای اینکه اتفاقی بین هواداران دو تیم رخ ندهد ورودی آنها را جدا نموده تا مانع از درگیری احتمالی گردد.

* هواداران استقلال که از شهرهای دور و نزدیک به استادیوم آمده بودند مرادمند و یزدانی را تشویق می کردند. آنها بعلاوه علیه کنعانی زادگان و خلیلی شعار می دادند.

* هواداران پرسپولیس آرزو می نمایند که سرمربی آبی پوشان، رودی ژستد را در ترکیب اصلی قرار دهد. هواداران پرسپولیس معتقدند که این بازیکن عملکرد خوبی نداشته و حضورش می تواند به نفع تیم محبوبشان باشد.

* هواداران پرسپولیس که از شهرستان به استادیوم آزادی آمده اند با شعارهای خود از یحیی گل محمدی از او حمایت نموده و از او می خواستند که استقلال را در این ملاقات شکست دهد.

* هواداران استقلال هم فرهاد مجیدی، وریا غفوری و یامگاه را بیشتر از همه تشویق نموده و از بازیکن خارجی استقلال خواستند که فرایند گلزنی اش را مقابل پرسپولیس ادامه داده و دروازه سرخپوشان را باز کند.

* با توجه به اینکه تنها 20 هزار تماشاگر می توانند وارد استادیوم شوند آرامش خاصی در مجموعه ورزشی آزادی حکمفرما است و همچون دربی های گذشته هیاهوی بسیاری وجود ندارد.

* بعضی از هواداران استقلال در یک اقدامی جالب گلزن های سابق استقلال در دربی را مورد تشویق قرار دادند.

* جمعی از هواداران استقلال که از شهرستان برای تماشا بازی به استادیوم آزادی آمده بودند به مناسبت پنجشنبه آخر سال یاد و خاطره منصور پورحیدری، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و رضا احدی را گرامی داشته و چندین بار برای آنها فاتحه و صلوات فرستادند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2125

به "خوشحالی طرفداران پرسپولیس از حضور یک بازیکن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی طرفداران پرسپولیس از حضور یک بازیکن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید