خبرنگاران همکاری پاکستان در کنترل مرزها قابل مقایسه با گذشته نیست

به گزارش تور هند ارزان، زاهدان- خبرنگاران- جانشین فرمانده ناجا گفت: مرزبانی پاکستان در کنترل مرزهای مشترک با ایران همکاری خوبی دارد که قابل مقایسه با گذشته نیست.

خبرنگاران همکاری پاکستان در کنترل مرزها قابل مقایسه با گذشته نیست

به گزارش خبرنگاران سردار قاسم رضایی روز پنجشنبه در جریان سفر به سیستان وبلوچستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مرزبانان پاکستان با مرزبانان جمهوری اسلامی ایران همکاری بسیار خوبی دارند اما احتیاج است تا این همکاری ها افزایش یابد.

وی ادامه داد: تعاملات و همکاری های مرزی بین مرزبانان پاکستان و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در سطوح بالا باید افزایش یابد تا بتوان امنیت کامل مرزهای جنوب شرق کشور را به طور کامل تامین کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: سیستان وبلوچستان هم اینک در آرامش و امنیت بسیار خوبی بسر می برد که این امنیت را مدیون فداکاری های نیروهای مرزبانی، انتظامی و امنیتی این استان هستیم.

وی توضیح داد: همکاری و انسجام بسیار خوبی بین نیروهای مرزبانی و امنیتی در سیستان وبلوچستان برای تامین نظم و امنیت در این استان برقرار است.

سردار رضایی اظهارداشت: دولت در زمینه ایجاد اشتغال در سیستان وبلوچستان اقدامات بسیارخوبی انجام و در حال اجرا دارد که این امر در ایجاد اشتغال جوانان و برقراری نظم و امنیت تاثیر بسیار زیادی دارد.

وی بیان نمود: همچنین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در زمینه مدرسه سازی، کارهای عمرانی و خدماتی اقدامات بسیار خوبی در سیستان وبلوچستان انجام داده است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: سیستان وبلوچستان ظرفیت های بسیار زیادی دارد که احتیاج است این ظرفیت ها شکوفا گردد زیرا اشتغالزایی نقش بسیار مهمی در برقراری نظم و امنیت در این استان پهناور دارد.

وی با اشاره به خدمات نیروی انتظامی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا اضافه کرد: نیروی انتظامی در شرایط محدودیت های کرونا اقدامات بسیار خوبی را در کنار دولت بویژه در زمینه اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا در کشور انجام داده است.

سردار رضایی با بیان اینکه پلیس در 1900مکان کشور مستقر است، گفت: همکاران ما تعطیلی ندارند و حتی در این شرایط کرونا شبانه روزی فعال هستند در صورتیکه بسیاری از ادارات نیروهایشان یک دوم و یک سوم است.

وی با بیان اینکه در هر شیفت کاری ناجا، 11 هزار نیرو در سطح کشور در بحث مبارزه با کرونا فعال هستند اظهارداشت: نیروی انتظامی در شهرهای با شرایط قرمز تمام سیتم های نظارتی و امکانات خود را بکارگیری نموده است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی در شهرهای دارای شرایط قرمز رانندگانی را که قصد سفر داشتند را توجیح کرد و بعضی از رانندگان نیز اعمال قانون شدند.

وی بیان نمود: در شهرهای قرمز همچنین منع تردد از ساعت 21 تا چهار بامداد اجرا و رانندگان متخلف اعمال قانون می شوند.

سردار رضایی ادامه داد: همچنین نیروی انتظامی بر اماکنی که به دلیل ویروس کرونا محدودیت دارند نظارت می نماید تا مصوبات ستاد کرونا بخوبی اجرا گردد.

وی اظهارداشت: مردم همکاری بسیارخوبی با نیروی انتظامی در اجرای محدودیت های کرونا دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1447

به "خبرنگاران همکاری پاکستان در کنترل مرزها قابل مقایسه با گذشته نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همکاری پاکستان در کنترل مرزها قابل مقایسه با گذشته نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید