خبرنگاران هزینه سالگرد شهید مدافع حرم صرف بچه ها بی سرپرست می گردد

به گزارش تور هند ارزان، ساری - خبرنگاران - خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی که در سال 95 در خان طومان سوریه به شهادت رسید ، خاطرنشان کرد که هزینه چهارمین سالگرد این شهید به دلیل شیوع بیماری کرونا یاری به نیازمندان و بچه ها بی سرپرست صرف می گردد.

خبرنگاران هزینه سالگرد شهید مدافع حرم صرف بچه ها بی سرپرست می گردد

شهید بلباسی هفدهم اردیبهشت ماه سال 95 در خان طومان به شهادت رسید.

بردار این شهید شامگاه سه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت که سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا چهارمین سالگرد شهید بلباسی که قرار بود فردا چهارشنبه برگزار گردد ، لغو شده است.

رسول بلباسی اضافه کرد که هزینه این مراسم صرف تهیه بسته های افطاری برای نیازمندان و هدیه جهت بچه ها بی سرپرست خواهد شد.

وی با اعلام این که از یک هفته پیش در حال توزیع بسته های افطاری ساده بین نیازمندان هستند ، گفت که هر روز 200 تا 250 بسته افطاری را به گروه های خیریه تحویل می دهند و آنان هم نسبت به توزیع این بسته ها بین افراد نیازمند اقدام می نمایند.

برادر شهید بلباسی از شناسایی 50 کودک بی سرپرست در شهرستان قائمشهر برای تهیه هدیه اطلاع داد و گفت که فردا چهارشنبه در کنار توزیع بسته های افطاری بین نیازمندان ، کادو و خوراکی هم بین بچه ها بی سرپرست توزیع خواهند کرد.

محمد بلباسی متولد 1358 مسئول ستاد راهیان نور مازندران بود که پس از عزیمت به سوریه در اردیبهشت ماه سال 95 در خان طومان به همراه تعدادی دیگر از همرزمانش به شهادت رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1106

به "خبرنگاران هزینه سالگرد شهید مدافع حرم صرف بچه ها بی سرپرست می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هزینه سالگرد شهید مدافع حرم صرف بچه ها بی سرپرست می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید