حضور موثر 16 صنعتگر اعزامی از استان فارس در نمایشگاه گوانجو

به گزارش تور هند ارزان، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس از ارائه توانمندی های فعالان صنعتی کشور در بزرگ ترین نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط چین اطلاع داد.

حضور موثر 16 صنعتگر اعزامی از استان فارس در نمایشگاه گوانجو

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، شهرام کمال زاده با اشاره به انتخاب استان فارس به عنوان استان تعیین در اعزام فعالان صنعتی به شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک و متوسط چین در گوانجو چین با بیان اینکه افزون بر 41 فعال صنعتی و شرکت ایرانی در پاویون کشورمان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک و متوسط چین (CISMEF) حضور خواهند داشت گفت: در این نمایشگاه بیش از 30 کشور و همچنین سازمان های بین المللی در قالب 2،533 غرفه حضور دارند و شرکت شهرک های صنعتی فارس به عنوان استان تعیین مسئولیت برگزاری پاویون ایران در این نمایشگاه را بر عهده دارد.

وی اضافه نمود: پاویون ایران در این نمایشگاه سال جاری با در اختیار داشتن فضایی بالغ بر 500 مترمربع، یکی از بزرگ ترین پاویون های برپاشده توسط ایران در جنوب چین می باشد که در قالب 49 غرفه، شاهد افزایش شش برابری حضور شرکت های ایرانی در این نمایشگاه هستیم.

کمال زاده اضافه نمود: در این نمایشگاه بخش خصوصی ایران در حوزه پوشاک، کیف و کفش، گیاهان دارویی، صنایع غذایی، صنایع دستی و صنایع برق و الکترونیک به ارائه توانمندی ها و محصولات خود پرداخته اند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین از حضور دبیرخانه خوشه های فرش دستباف کشور در این نمایشگاه و ارائه محصولات خوشه های فرش 18 استان کشور اطلاع داد و گفت: در این نمایشگاه محصولات و خدماتی در حوزه های هوش مصنوعی، فراوری هوشمند، حفظ انرژی، فناوری های جدید، داده های بزرگ، اینترنت صنعتی و فراوری هوشمند به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از سال 2004 باهدف ارتقا مبادلات و همکاری بین شرکت های کوچک و متوسط و همتایان خارجی آن ها، توسط دولت مرکزی چین راه اندازی شده است گفت: حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با همراهی کنسولگری ایران در گوانجو سبب شده تا سال جاری شاهد مشارکت کنندگان متنوعی از بخش خصوصی در این نمایشگاه باشیم و علاوه بر آن، یک هیأت تجاری نیز از فعالین صنعت ایران در این نمایشگاه حضور دارند.

کمال زاده با اشاره به اهمیت مذاکرات تجاری و مالی بین فعالان صنعتی، تجاری و مالی توضیح داد: تمهیداتی به منظور برگزاری مذاکرات B2B فعالان مالی کشور با تجار چینی و همچنین تجار دیگر کشورها در نظر گرفته شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به استقبال خوب بخش خصوصی از این رویداد گفت: با هماهنگی های اجرا شده بین سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانجو و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، در این نمایشگاه، فراوریکنندگان از 12 استان کشور حضور دارند که این موضوع ایران را به مهم ترین شریک خارجی چین در نمایشگاه سال جاری تبدیل نموده است.

کمال زاده همچنین با اشاره به ارائه توانمندی ها و محصولات 16 شرکت فعال صنعتی از استان فارس در این نمایشگاه اضافه نمود: صنعتگران اعزامی از استان فارس، در حوزه های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، برق و خشکبار به ارائه توانمندی های خود پرداخته اند.

وی توضیح داد: بخشی از هزینه های این تور نمایشگاهی از محل یاری های یارانه ای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی پرداخت می گردد.

وی اضافه نمود: در دو روز نخست این نمایشگاه مذاکرات و تبادلات تجاری مؤثری بین شرکت های ایرانی با طرفین خارجی و مجموعه های تجاری کشور چین اجرا شده است.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 357

به "حضور موثر 16 صنعتگر اعزامی از استان فارس در نمایشگاه گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور موثر 16 صنعتگر اعزامی از استان فارس در نمایشگاه گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید