توطئه دشمن بر علیه کشورمان ادامه دارد، سوادآموزی زمینه تعالی جامعه

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، گفت: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده می نماید و مهمترین اصل در این زمینه آن است که ما در مقابل این توطئه ها هوشیار باشیم.

توطئه دشمن بر علیه کشورمان ادامه دارد، سوادآموزی زمینه تعالی جامعه

وی با اشاره به سابقه مقابله دشمنان با دین مبین اسلام و مسلمانان، گفت: این دشمنی ها از صدر اسلام نیز بوده و همواره ما باید در مقابل توطئه های دشمن هوشیار باشیم.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می نماید، اضافه کرد: ملت ما همواره در مقابل توطئه های دشمن ایستاده و امیدواریم که در ادامه مسیر نیز در این حوزه به بهترین شکل ممکن حضور خود را در صحنه نمایش دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ترویج آموزه های دینی به عنوان یکی از نیازهای ضروری اشاره نمود و اضافه کرد: توجه به آموزه های دینی و اسلامی در جامعه ما یکی از ضرورت هاست.

وی به اهمیت روز جمعه با حضور مردم در این اجتماع بزرگ اشاره نمود و گفت: حضور در نماز جمعه و برپایی باشکوه آن بهترین فرصت برای نمایش وحدت و همدلی در جامعه اسلامی است.

وی گفت: روز جمعه خود نیز دارای برکات بسیار زیادی است و ما باید از این برکات برای سعادت و سلامت بهتر در جامعه و دنیای آخرت استفاده کنیم.

ماموستا خدایی در بخش دیگری از سخنان خود به ایام هفته نهضت سوادآموزی اشاره نمود و اضافه کرد: سوادآموزی در هر شرایطی زمینه ساز تعالی و توسعه جامعه است و باید به این اصل مهم به عنوان یک اولویت توجه گردد.

وی به راه اندازی نهضت سوادآموزی از سوی حضرت امام اشاره نمود و اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه ای به موضوع سواد آموزی داشته و نهضت سوادآموزی نیز در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به بهترین شکل ممکن تاثیر خود را بر جای گذاشته است.

امام جمعه موقت سنندج گفت: راه اندازی نهضت سواد آموزی افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران است و من از همه کسانی که در این مسیر گام برداشته و کوشش می نمایند تقدیر و تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 136

به "توطئه دشمن بر علیه کشورمان ادامه دارد، سوادآموزی زمینه تعالی جامعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توطئه دشمن بر علیه کشورمان ادامه دارد، سوادآموزی زمینه تعالی جامعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید