بازسازی ویلا: توسعه بازسازی شاهزاده پارسی به یوبی سافت مونترال سپرده شد

به گزارش تور هند ارزان، شواهد این گونه است که به نظر می رسد بازسازی بازی شاهزاده پارسی: شن های زمان در شرایط توسعه خوبی به سر نمی برد و نه هواداران و نه خود یوبی سافت از شرایط توسعه آن رضایتی ندارند. به همین دلیل، یوبی سافت در بیانیه تازه خود اعلام نموده است که وظیفه توسعه این اثر که تا به حال بر عهده یوبی سافت پونا و یوبی سافت بمبئی بود، از این به بعد به استودیو یوبی سافت مونترال سپرده خواهد شد. یوبی سافت امید دارد که با این تغییر شرایط توسعه بازی به شکل بهتری دنبال گردد.

بازسازی ویلا: توسعه بازسازی شاهزاده پارسی به یوبی سافت مونترال سپرده شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در حالی که مدت نسبتاً زیادی است که خبر تازه ای درباره این بازی منتشر نشده است، یوبی سافت اخیراً به وسیله پیغام جدیدی در توییتر این خبر را خاطرنشان کرد و گفت: توسعه بازسازی شاهزاده پارسی: شن های زمان اکنون به وسیله یوبی سافت مونترال راهنمایی خواهد شد، همان جایی که سه گانه شن های زمان از آن متولد شده است.

یوبی سافت در ادامه صحبت های خود بیان نمود: این تصمیم گام مهمی است و تیم توسعه دهنده اثر در یوبی سافت مونترال با تکیه بر به دست آمده به وسیله یوبی سافت پونا و یوبی سافت بمبئی، اکنون زمان لازم را برای جمع بندی مجدد در محدوده بازی صرف می نماید تا بتوانند در زمانی که کار توسعه تمام گردد، برترین تجربه را برای بازسازی این اثر کلاسیک ارائه دهد. ما می خواهیم از همه شما برای حمایت مداوم و شکیبایی شما در طول توسعه تشکر کنیم. مطمئن باشید که در به روز رسانی های آینده اطلاعات بیشتری را درباره پیشرفت شرایط توسعه بازی با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

اگرچه تغییر تیم توسعه دهنده بازسازی بازی شاهزاده پارسی: شن های زمان به یک تیم باتجربه تر و بهتر می تواند اقدام مثبتی در نظر گرفته گردد اما از سوی دیگر این تصمیم نشان می دهد نگرانی های هواداران در رابطه با شرایط توسعه این اثر به جا بوده است. در گذشته هم بازسازی این اثر کلاسیک و محبوب چندین بار با تأخیر روبرو شده است و اکنون معین نیست قرار است در چه زمانی عرضه گردد.

بازی شاهزاده پارسی: شن های زمان تا به حال برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی معرفی شده است. با این حال، با توجه به تأخیرهای متوالی احتمالاً در زمان عرضه بازی، کنسول های نسل نهمی هم به این لیست اضافه شوند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2154

به "بازسازی ویلا: توسعه بازسازی شاهزاده پارسی به یوبی سافت مونترال سپرده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: توسعه بازسازی شاهزاده پارسی به یوبی سافت مونترال سپرده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید