سازندگان سابق ویچر 3 در استودیویی نو یک بازی اکشن آنلاین می سازند

به گزارش تور هند ارزان، طبق تازهترین گزارش های منتشر شده، سازندگان سابق ویچر 3 در استودیوی تازه خود در حال ساخت یک بازی اکشن آنلاین با موضوع ژاپن فئودال هستند.

سازندگان سابق ویچر 3 در استودیویی نو یک بازی اکشن آنلاین می سازند

استودیوی تازه تاسیس Dark Passenger به رهبری جکاب بن (Jakub Ben) و مارسین میکالسکی (Marcin Michalski)، این بازی چند نفره و اول شخص را روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر خواهند کرد. در حال حاضر نام بازی و تاریخ انتشار آن تعیین نشده است. در بیانیه استودیو درباره بازی آمده است:

تیم سازنده تایید نموده بازیکنان در نقش نینجاهای زن و مرد یا شینوبی و کونوایچی قرار خواهند گرفت و از کاتانا، تیغه های کوتاه تانتو و واکیزاشی، سلاح زنجیری کوساری گاما، شوریکن ها و چاقوهای پرتابی استفاده خواهند کرد. بعلاوه اشاره شده که در نبردهای نزدیک، استفاده از تاکتیک ها و همکاری با هم تیمی ها لازم است. از طرفی به نظر می رسد که که گزینه های شخصی سازی، تغییرات سلاح ها و دوجوی شخصی شما نیز وجود خواهد داشت.

تیم سازنده در خصوص منظره این بازی اعلام کرد:

لازم به ذکر است که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازی در دسترس نیست و احتمالا به این زودی ها عرضه نخواهد شد. با این حال به نظر می رسد که سازندگان جاه طلبی های زیادی برای آن دارند و قرار است که شاهد یک اثر چند نفره سرگرم کننده باشیم.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2198

به "سازندگان سابق ویچر 3 در استودیویی نو یک بازی اکشن آنلاین می سازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان سابق ویچر 3 در استودیویی نو یک بازی اکشن آنلاین می سازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید