نگاهی سریع به داخل برترین فرودگاه جهان، چانگی سنگاپور (تور سنگاپور ارزان)

به گزارش تور هند ارزان، برای ششمین سال پیاپی فرودگاه چانگی سنگاپور برترین فرودگاه جهان شده است. تعجبی هم ندارد، امکاناتی که این فرودگاه دارد مانند امکانات درون یک کاخ است!

نگاهی سریع به داخل برترین فرودگاه جهان، چانگی سنگاپور (تور سنگاپور ارزان)

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

اسکای ترکس در سال 2018 هم آمار خود را منتشر کرد و برترین فرودگاه های جهان تعیین شدند. در این بین سنگاپور برای ششمین سال پیاپی جایگاه نخست را به دست آورده است. در حالی که در خیلی از نقاط جهان فرودگاه هایی قدیمی و از مد افتاده با سیستم های قدیمی و خوراکی ها و غذاهای بد کیفیت یافت می گردد، فرودگاه چانگی چیز دیگری است و یک سر و گردن از بقیه فرودگاه ها بالاتر است. اسکای ترکس از سال 1999 آغاز به رتبه بندی فرودگاه ها نموده است. او برای این کار از مسافران بین المللی زیادی نظر خواهی کرد و در حدود 550 فرودگاه را در سراسر جهان مورد ارزیابی قرار داد. این ارزیابی های شامل آنالیز پروازهای ورودی، پروازهای خروجی، حمل و نقل، فروشگاه ها، ایمنی و تعداد مسافران بود. خب حالا چرا فرودگاه چانگی برترین فرودگاه جهان است؟

شاید به خاطر پشت بامش! جایی که می توانید در جکوزی ریلکس کنید و اوج گرفتن و نشستن هواپیماها را ببینید، یا به خاطر سالن نمایشش، یا ایستگاه ایکس باکس 360 ای که دارد، یا به خاطر اثر هنری متحرکی که از نصب 1216 قطعه مس پولیش داده شده به شکل قطرات باران درست شده است و مسافران را غرق لذت می نماید و یا به خاطر باغچه و باغ های فراوانی که دارد.

فرودگاه چانگی گل ارکیده گونه مخصوص خود را پرورش می دهد. می توانید به گشت و گذار بر روی پشت بام بپردازید و از تماشا باغ گل آفتاب گردان یا باغ کاکتوس، که دارای بیش از 100 گونه کاکتوس از آفریقا و آمریکا است، لذت ببرید.

اگر هوادار سر سبزی و دار و درخت نیستید هم می توانید سری به فروشگاه های فرودگاه بزنید و آنقدر خرید کنید که خسته شوید! در این فرودگاه مدرن فروشگاه های شیکی از برندهای معروف گوچی، لوئیس ویتون، سنت لوران و هرمس هم وجود دارد.

اگر پاهاتان را از کفش دربیاورید می توانید از لذت یک ماساژ درست و حسابی پا در دستگاه های ماساژی که در تمام فرودگاه پیدا می شوند بهره مند شوید.

بعد از این ها به غذا می رسیم. چندین و چند رستوران با غذاهای خوشمزه و لذیذ و 6 سالن غذا خوری بزرگ شامل سالنی که در درست کردن غذاهای خیابانی سنگاپور تخصص دارد خود، این فرودگاه را به مکانی برای تجربه کردن مزه های سنگاپور تبدیل می نماید. سالن غذا خوری ژاپنی رامن، برنج و ساشیمی های بی نظیری ارائه می دهد که مستقیما با پرواز از ژاپن آورده می شوند! سالن غذاخوری بین المللی 9 رستوران دارد که غذاهای تایلندی، ویتنامی، هندی و هنگ کنگی سرو می نمایند.

فرقی ندارد که فقط برای یک توقف کوتاه در این فرودگاه هستید یا به قصد گشت و گذار در آن آمده اید، به خودتان این شانس را بدهید که چند لحظه بیشتر در این فرودگاه بمانید و تمام امکانات و خدماتی که چانگی می تواند به شما بدهد را تجربه کنید تا یک تجربه فرودگاهی فراموش نشدنی داشته باشید. این فرودگاه به شما حس زنده بودن می دهد!

در ادامه نگاهی به فهرست 10 فرودگاه برتر جهان به انتخاب اسکای ترکس در سال 2018 می اندازیم:

جایگاه اول: فرودگاه چانگی سنگاپور

جایگاه دوم: فرودگاه اینچئون کره جنوبی

جایگاه سوم: فرودگاه هاندا توکیو

جایگاه چهارم: فرودگاه هنگ کنگ

جایگاه پنجم: فرودگاه دوحه قطر

جایگاه ششم: فرودگاه مونیخ

جایگاه هفتم: فرودگاه چوبو سنترایر

جایگاه هشتم: فرودگاه هیترو لندن

جایگاه نهم: فرودگاه زوریخ

جایگاه دهم: فرودگاه فرانفورت

منبع: فوت و فن
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2204

به "نگاهی سریع به داخل برترین فرودگاه جهان، چانگی سنگاپور (تور سنگاپور ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی سریع به داخل برترین فرودگاه جهان، چانگی سنگاپور (تور سنگاپور ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید