تور تجاری همدان به اندونزی اعزام می گردد

به گزارش تور هند ارزان، نایب رئیس اتاق بازرگانی همدان با بیان اینکه تور تجاری از همدان به اندوزی اعزام می گردد، گفت: ارتباطات واحد بین المللی اتاق بازرگانی با کشور اندونزی افزایش می یابد.

تور تجاری همدان به اندونزی اعزام می گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از همدان, حمیدرضا رهبر ظهر امروز در نشست مدیران و فعالان مالی استان با سفیر اندونزی در ایران با بیان اینکه همدان با یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت حدود 9 شهرستان را در زیرمجموعه خود دارد، گفت: در استان همدان 946 واحد صنعتی و تولیدی فعال مشغول به کار هستند که حدود 23 هزار نیروی انسانی را به کار گرفته اند.

رهبر با بیان اینکه زمینه های فعالیت این واحدها در بخش های مختلف واقع شده است اضافه نمود: یکی از ظرفیت های استان فعالیت در حوزه معدن است.

وی عنوان نمود: از دیگر فعالیت های استان می توان به صنایع غذایی,کاشی و سرامیک, فرش, شیشه, سفال و غیره اشاره نمود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی همدان با بیان اینکه همدان در ماه های آینده میزبان رویداد بین المللی همدان 2018 است اضافه نمود: رؤسای گردشگری کشورهای آسیایی در همدان حضور پیدا می نمایند.

رهبر گفت: حدود 695 نفر از فعالان مالی استان عضو اتاق بوده و 15 تشکل و انجمن ثبت شده و 10 کمیسیون تخصصی در بخش های مختلف این اتاق مشغول فعالیت هستند.

وی بیان کرد: در آینده تور تجاری از همدان به اندوزی اعزام خواهیم کرد و ارتباطات واحد بین المللی اتاق با کشور اندونزی افزایش می یابد.

ت

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 523

به "تور تجاری همدان به اندونزی اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تجاری همدان به اندونزی اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید