توجه جوانان به معماری ایرانی اسلامی بازگشته است

به گزارش تور هند ارزان، ایسنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، توجه جوانان به معماری ایرانی اسلامی بازگشته است.

توجه جوانان به معماری ایرانی اسلامی بازگشته است

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

قضیه چیست؟

مونسان در آیین متمرکز افتتاح 320 پروژه میراث فرهنگی کشور که با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور در گرگان برگزار گردید، اظهار کرد: جریان بازسازی بناهای تاریخی در دولت تدبیر و امید شکل گرفت و جوانان کشور با سرمایه گذاری خرد و کلان به بازسازی بناهای تاریخی ورود کردند.

وی با اشاره به اینکه بازسازی بناهای تاریخی با سرمایه گذاری مردمی و حمایت دولت انجام می گیرد، اضافه کرد: با بازسازی بناهای تاریخی، توجه جوانان از معماری غربی، به معماری ایرانی - اسلامی بازگشته و در واقع با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله شده است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی بیان نمود: بسیاری از بناهای تاریخی ما بعد از بازسازی تبدیل به اقامتگاه های توریست پذیر شده است.

مونسان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید توجه جدی به توریستی شده است، گفت: در این وزارتخانه صرفا به توریستی فرهنگی و تاریخی توجه نشده و تنوع زیادی در توریستی ایجاد شده است.

وی اعلام نمود: در یکی از مزرعه های کشاورزی استان گلستان بستر توریستی کشاورزی فراهم شده و این محل تبدیل به یکی از جاذبه های توریستی این استان شده است. مونسان بیان نمود: در گلستان با افتتاح 12 پروژه در بخش توریستی، 5800 تخت اقامتی به ظرفیت این استان اضافه کرد می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1663

به "توجه جوانان به معماری ایرانی اسلامی بازگشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه جوانان به معماری ایرانی اسلامی بازگشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید