ترکیه ادعای یونان مبنی بر افزایش فعالیت نظامی خود را رد کرد

به گزارش تور هند ارزان، سخنگوی وزارت خارجه ترکیه ادعای یونان در زمینه افزایش تحرکات نظامی در شرق دریای مدیترانه را رد کرد.

ترکیه ادعای یونان مبنی بر افزایش فعالیت نظامی خود را رد کرد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، ترکیه شامگاه یکشنبه به وقت تهران ادعا های یونان در مورد افزایش فعالیت نظامی این کشور در شرق دریای مدیترانه را رد می کند

حامی آکسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه گفت: گزارش رسانه های یونان مبنی بر افزایش فعالیت های نظامی ترکیه در شرق دریای مدیترانه پیش از برگزاری نشست اتحادیه اروپا نادرست است.

چارلز میشل رئیس شورای اروپا روز جمعه از مقامات بروکسل خواست موضعی جدی در برابر ترکیه اتخاذ کنند. میشل در انتقاد از مواضع اتحادیه اروپا در قبال ترکیه گفت: بازی موش و گربه باید متوقف شود. ماه اکتبر دستور کار مثبتی را تعریف کردیم و به سوی هم دست دراز کردیم.

وی در نشست خبری در مقر اتحادیه اروپا با اشاره به حضور کشتی های اکتشاف نفت و گاز ترکیه در دریای مدیترانه گفت: ترکیه باید اقدامات تحریک آمیز و لفاظی های خصمانه خود را متوقف کند.

سخنگوی وزیر خارجه ترکیه هفته گذشته از آمادگی کشورش برای برگزاری مصاحبه های بدون پیش شرط با یونان خبر داده بود. حامی آکسوی در این زمینه گفته بود که آنکارا از ابتدا موافق برگزاری مصاحبه های پیش شرط با یونان بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1453

به "ترکیه ادعای یونان مبنی بر افزایش فعالیت نظامی خود را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه ادعای یونان مبنی بر افزایش فعالیت نظامی خود را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید