تحقق برنامه های تحولی وزارت صمت مستلزم زمان کافی است، دولت و مجلس در یک راستا حرکت می نمایند

به گزارش تور هند ارزان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: باید به دولت سیزدهم فرصت کافی داد و وزارت صمت نیز باید گزارش های منظم و مقایسه ای در دوره های مختلف زمانی در راستا اجرای پروژه های تحولی خود را ارائه دهد.

تحقق برنامه های تحولی وزارت صمت مستلزم زمان کافی است، دولت و مجلس در یک راستا حرکت می نمایند

معصومه پاشایی بهرام؛ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مصاحبهی اختصاصی خود با خبرنگار مالی خبرنگاران با بیان اینکه جلسات کمیسیون صنایع و معادن به صورت منظم با وزیر صمت برگزار می گردد، گفت: با ادامه این جلسات و مصاحبه ها و طرح مباحث در نشست ها به نتیجه خواهیم رسید.

باید به دولت سیزدهم فرصت کافی داد

وی با بیان اینکه باید به دولت سیزدهم فرصت کافی داد، توضیح داد: این دولت برای اجرا و تحقق برنامه های هدفگذاری شده به فرصت احتیاج دارد.

تحقق برنامه های تحولی وزارت صمت مستلزم زمان کافی است

عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تحقق برنامه های تحولی وزارت صمت نیز احتیاجمند زمان و فرصت کافی است، ادامه داد: وزارت صمت نیز باید گزارش های منظم و مقایسه ای در دوره های مختلف زمانی در جهت اجرای پروژه های تحولی خود را ارائه دهد.

پاشایی بهرام، با بیان اینکه دولت و مجلس در یک راستا حرکت می نمایند، گفت: ارایه فرصت لازم از سوی مجلس به دولت سبب به ثمر نشستن برنامه ها و شکوفایی هر چه بیشتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2139

به "تحقق برنامه های تحولی وزارت صمت مستلزم زمان کافی است، دولت و مجلس در یک راستا حرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق برنامه های تحولی وزارت صمت مستلزم زمان کافی است، دولت و مجلس در یک راستا حرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید