تاکید آلمان، فرانسه و ایتالیا بر حل معضل بیکاری جوانان اروپایی

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران: 3 کشور بزرگ اروپایی روز سه شنبه خواهان اتخاذ تدابیر ویژه ای برای مقابله با بحران بیکاری در بین جوانان اروپایی شدند.

تاکید آلمان، فرانسه و ایتالیا بر حل معضل بیکاری جوانان اروپایی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ در حالی که آمار بیکاری در بین جوانان اروپایی به شدت رو به افزایش است، دولت های فرانسه، آلمان و ایتالیا خواهان اقدام جدی کشورهای اروپایی برای مقابله با این بحران شدند.

این 3 کشور اروپایی همچنین خواهان حمایت و یاری به شرکت های کوچک به منظور افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در بین جوانان اروپایی شده اند. بر اساس آمارهای اتحادیه اروپا بیش از 7.5 میلیون جوان اروپایی 15 تا 24 ساله نه شغلی دارند و نه از آموزش و مهارت های کافی برخوردار هستند.

نرخ بیکاری جوانان اروپایی در ماه ژانویه به بیش از 23.6 درصد رسیده است. انریکو جیووانینی وزیر کار ایتالیا در کنفرانسی در شهر پاریس در این باره تاکید نمود: ما باید کل نسل جوان اروپا را نجات دهیم. ما بهترین نسل آموزش دیده و ماهر را در اختیار داریم ولی از آنها هیچ استفاده ای نمی کنیم. این مساله قابل قبول نیست.

وزرای دارایی و کار آلمان نیز در این کنفرانس تاکید نمودند: باید به نسل جوان اروپا برای یافتن شغل یاری کنیم ولی اروپا باید همچنان به اجرای اصلاحات اقتصادی و اقتصادی ادامه دهد تا قدرت رقابت خود را در عرصه بازارهای بین المللی افزایش دهد.

نرخ بیکاری منطقه یورو در ماه گذشته به بیش از 12.1 درصد رسیده که این رقم از سال 1999 میلادی تا کنون بی سابقه است. در حالی که آلمان همچنان بر اجرای سیاست های ریاضتی در کشورهای بحران زده اروپا تاکید می نماید، بعضی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که اجرای این سیاست ها به مسائل و چالش های اقتصادی کشورهای حوزه یورو دامن زده است.

بیش از نیمی از جوانان زیر 25 سال اسپانیایی بیکار هستند و این رقم در پرتغال به بیش از 40 درصد رسیده است. در یونان نرخ بیکاری جوانان در ماه فوریه به بیش از 64 درصد رسیده است.

ی4

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 293

به "تاکید آلمان، فرانسه و ایتالیا بر حل معضل بیکاری جوانان اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید آلمان، فرانسه و ایتالیا بر حل معضل بیکاری جوانان اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید