تارتار: شرایط زمین به تیم ها اجازه نمایش بازی تاکتیکی نداد

به گزارش تور هند ارزان، گروه استان ها سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت:متاسفانه شرایط زمین به ما اجازه بازی تاکتیکی نداد و در نتیجه سعی کردیم تا از توپ های مستقیم استفاده و ایجاد موقعیت کنیم.

تارتار: شرایط زمین به تیم ها اجازه نمایش بازی تاکتیکی نداد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گل گهر در هفته پانزدهم هم لیگ برتر، در نشست خبری گفت: همان طور که روز گذشته هم گفتم، باری بسیار سنگینی بود؛ گل گهر یکی از تیم های بسیار خوب لیگ به شمار می رود و امروز ما را آزار داد. در نیمه نخست بازی تا دقیقه 35 متعادل بود و بعد از آن تا اواخر نیمه نخست، گل گهر به بازی مسلط بود و احتمال داشت که دروازه تیم ما باز گردد. البته موقعیت گلزنی جدی نداشتند اما از نظر مالکیت بهتر از ما بودند.

وی توضیح داد: ما بین دو نیمه در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد کردیم و شرایط ما بهبود یافت و به مرور زمان به بازی مسلط تر شدیم اما متاسفانه شرایط زمین به ما اجازه بازی تاکتیکی نداد و در نتیجه سعی کردیم تا از توپ های مستقیم استفاده و ایجاد موقعیت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اعلام نمود: ما روی همین تاکتیک موقعیت بسیار خوبی به دست آوردیم که اگر عارف رستمی آن را تبدیل به گل می کرد، نتیجه متفاوت رقم می خورد. شرایط زمین به شکلی رود که بازیکنان پای شان گیر می کرد و خود به خود زمین می خورد. نمی دانم چه اتفاقی برای زمین ما اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: جالب انکه من اصلا در جریان نبوده ام اما هم زمین استادیوم فولادشهر و هم زمین تمرین ما در 2 یا 3 ماه گذشته زیر رو شده اند. البته هدف باشگاه بهبود شرایط زمین بوده اما متاسفانه شرایط بدتر شده و ما در اوایل فصل زمین مساعدتری نسبت به الان در اختیار داشتیم. امیدوارم باشگاه تمهیداتی بیندیشد تا زمین از این شرایط خارج گردد، چون با شرایط فعلی نمی توان چندان کار تاکتیکی انجام داد.

تارتار در ادامه گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم، بازی بیشتر فیزیکی بود و بازیکنان ما جانانه جنگیدند خصوصاً در نیمه دوم و می توانستیم با 3 امتیاز از بازی خارج شویم. گل گهر موقعیت گلزنی داشت اما در مجموع موقعیت های ما از آنها بهتر بود.

وی در پاسخ به اینکه چه برنامه ای برای کاهش فرصت سوزی مهاجمان ذوب آهن دارد، متذکر شد: قبلاً هم گفته ام که باید به فکر تقویت تیم باشیم و قطعاً در بعضی پست ها باید تیم تقویت گردد وگرنه دچار مشکل خواهیم شد. ما هم در بازی قبل و هم امروز موقعیت های 100 درصدی گل داشتیم اما تبدیل به گل نمی گردد و برای حل این مشکل هم باید تمرینات اختصاصی مان را بیشتر کنیم و هم تیم تقویت گردد.

به گزارش خبرنگاران، تارتار در خاتمه نشست بیان کرد که فهرست بازیکنان مدنظرش را برای جابجایی زمستانه در اختیار باشگاه ذوب آهن قرار داده است.

170، س

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2062

به "تارتار: شرایط زمین به تیم ها اجازه نمایش بازی تاکتیکی نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: شرایط زمین به تیم ها اجازه نمایش بازی تاکتیکی نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید