برپایی 107 نمایشگاه کتاب در حوزه های علمیه خواهران

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران، این نمایشگاه ها با همکاری مرکز نشر هاجر و حضور 25 ناشر توسط معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران برگزار می گردد.

برپایی 107 نمایشگاه کتاب در حوزه های علمیه خواهران

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

برپایی نمایشگاه های کتاب تا هفته پژوهش ادامه خواهد یافت و در نمایشگاه هایی که به این مناسبت برگزار می گردد، کتاب ها با 30 تا 50 درصد تخفیف به مخاطبان ارائه می گردد.

کتاب های این نمایشگاه ها به کتاب های حوزوی محدود نمی گردد و کتاب های عمومی دینی نیز در این نمایشگاه ها عرضه می گردد و عموم بانوان می توانند از آنها بازدید و استفاده نمایند.

معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران سایر برنامه های واحدهای حوزوی خواهران در ایام هفته کتاب را شامل تجلیل از کتابداران برتر، اهدای جوایز و لوح تقدیر به کتابداران، بهترین نویسنده، کتابخوان، ویراستار، صفحه آرا و نویسنده مقاله چاپ شده در نشریات و کتب از برنامه های دیگر در هفته کتاب اعلام نموده است.

اجرای مسابقه کتابخوانی، برگزاری مسابقه مقاله نویسی در خصوص اهمیت کتاب، پیگیری ایجاد انجمن خیران اهدای کتاب و غنی سازی منابع کتابخانه ها از تالیفات طلاب و شخصیت های استانی از دیگر برنامه های مدارس علمیه خواهران در ایام هفته کتاب است.

در برنامه های معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران به مناسبت هفته کتاب، برپایی کارگاه های تخصصی مطالعه، تحقیق و داستان نویسی، هماهنگی بازدید از کتابخانه های مدارس علمیه توسط مسئولان شهرستان و استان و برپایی نشست های مشترک با ناشران به منظور فراهم سازی تعامل های مشترک دیده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 838

به "برپایی 107 نمایشگاه کتاب در حوزه های علمیه خواهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی 107 نمایشگاه کتاب در حوزه های علمیه خواهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید