ترجمه کتاب بازی درمانی یونگی چاپ شد

به گزارش تور هند ارزان، کتاب بازی درمانی یونگی نوشته اریک جی گرین با ترجمه فائزه جمشیدی توسط نشر اندیشه احسان منتشر و راهی بازار نشر شد.

ترجمه کتاب بازی درمانی یونگی چاپ شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب بازی درمانی یونگی نوشته اریک جی گرین به تازگی با ترجمه فائزه جمشیدی توسط نشر اندیشه احسان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب بر پایه مفاهیم موجود در روانشناسی تحلیلی نوشته شده و به ارائه روش های موجود در این گرایش وسیع روانشناسی برای حل مسائل و ناهنجاری های رفتاری و روانشناختی در بچه ها می پردازد؛ امری که کمتر به آن پرداخته شده و البته می تواند بسیار مهم و موثر باشد.

مترجم کتاب نیز دانش آموخته روانشناسی تحلیلی است و پاورقی ها و شرحاتی به آن اضافه نموده است. از آنجا که روانشناسی تحلیلی در ایران هم اکنون از تمام مراکز علمی و جهانی این گرایش عظیم روانشناسی پیشی گرفته، مترجم اثر ارائه چنین شرح های تکمیلی را لازم و ضروری دانسته تا خواننده کتاب بتواند از دانش بیشتر و پیشرفته ترِ موجود، آگاه و بهرمند گردد.

خواندن کتاب بازی درمانی یونگی به علاقمندان روانشناسی تحلیلی و متخصصان روانشناسی به ویژه فعالان حوزه کودک پیشنهاد شده است.

این کتاب با 242 صفحه و قیمت 48 هزار تومان منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1366

به "ترجمه کتاب بازی درمانی یونگی چاپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترجمه کتاب بازی درمانی یونگی چاپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید