بایدن: مردم معمولی آمریکا قدرت درک ندارند

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت تردید دارد که آمریکایی های معمولی و سخت کوش قادر به درک بحران فعلی زنجیره تامین کالاها باشند و این در حالی است که شهروندان این کشور واقعا نگران کمبود کالاهای مصرفی و افزایش قیمت ها هستند.

بایدن: مردم معمولی آمریکا قدرت درک ندارند

رئیس جمهور آمریکا در این باره گفت: اگر همه با هم بیرون می رفتیم و ناهار می خوردیم و بعد می گفتم بیایید از هر کسی که در میز بغلی است، رستورانش مهم نیست، بپرسیم که زنجیره تامین را برای ما توضیح دهد. گمان می کنید آنها متوجه می شدند که ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟

بایدن این اظهارات را در پاسخ به سؤالی در مورد انتقاد ابیگیل اسپانبرگر کننده این کشور از وی، بیان نمود. اسپانبرگر گفت که هیچ کس او (بایدن) را به عنوان فرانکلین دی. روزولت (F.D.R) (سی و دومین رئیس جمهور آمریکا که برنامه های اصلاحات اقتصادی وی مشهور است) انتخاب نکرده است، بلکه مردم او را انتخاب کردند تا عادی باشد و هرج و مرج را متوقف کند.

وی گفت، با این حال، زمان کنونی برای آمریکایی ها گیج کننده است، چه آنها دکتری داشته باشند یا در یک رستوران کار کنند چرا که چنین چالش هایی قبلا هرگز رخ نداده بودند.

ماه گذشته، بایدن از مشاغل خصوصی خواست تا قبل از تعطیلات زمستانی به حل بحران عرضه کالا کمک کنند. به گفته وی، فعالیت 24 ساعته در هفت روز هفته بنادر و شرکت های لجستیک به رفع تنگناها در زنجیره های تامین در آمریکا که کالاها را برای کریسمس تحویل می دهند، کمک می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1973

به "بایدن: مردم معمولی آمریکا قدرت درک ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: مردم معمولی آمریکا قدرت درک ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید