10 هتل مجلل و گران قیمت جهان از دید Readers Digest

به گزارش تور هند ارزان، 1. قصر امارات، ابوظبی ( Emirates Palace )

قصر امارات با صرف هزینه تقریبا 3 میلیارد دلاری ساخته شده و دارای 394 اتاق و سوییت، ساحل شنی سفیدرنگ، تعداد زیادی استخر و فواره آب، 40 سالن اجلاس و کنفرانس، سنگ های مرمر وارداتی از سیزده کشور جهان و بیش از 1000 چلچراغ بلوره لوکس است.

10 هتل مجلل و گران قیمت جهان از دید Readers Digest

این قصر به یک قلعه اشرافی کوچک شباهت دارد که معتبرترین تفرجگاه ساحلی در خاورمیانه را هم در مجموعه خود جای داده است. خاندان سلطنتی و یا افرادی که می خواهند حس زندگی سلطنتی را تجربه کنند، می توانند در یکی از سوییت های پرشمار این قصر که مجهز به امکانات لوکسی هستند، اقامت تجملی داشته باشند.

تجهیزات ( Emirates Palace ) و محیط مجلل آن برای اقامت شیوخ ثروتمند کشورهای عربی بسیار مناسب است؛ بااین حال امکانات مدرنی که به این مجموعه افزوده شده است، برای سرگرم کردن بزرگ ترین شخصیت های سرمایه دار دنیا هم کافی خواهد بود.

2. هتل قصر مردان، ترکیه ( Mardan Palace Hotel )

هتل قصر مردان به دست یک میلیاردر روسی به نام تلمان اسماعیلوف و با صرف هزینه نزدیک به یک میلیارد و 650 میلیون دلار در سال 2009 ساخته شد. در میان کشورهای حوزه دریای مدیترانه این هتل لوکس بزرگ ترین استخر شنا (با گنجایش 1000 نفر) را دارد و به مثابه یکی از برترین هتل های مجلل اروپا، مشتریان پولدار را به خود جلب می نماید.

هتل قصر مردان گذشته از داشتن سوییت های مجلل و سالن های اندرونی بسیار فاخر که با برگ های طلایی، بلوره و سنگ مرمر ایتالیایی تزیین شده اند، دارای ده سالن غذاخوری، هفده کافه، یک سونای مجلل و یک آکواریوم تو رفته است که ماهی های عجیب و غریب زیادی در آن دیده می گردد.

بعلاوه بیش از 9 هزار تن ماسه سفید برای ساحل این هتل از کشور مصر به ترکیه منتقل شده است. سرویس سر پیشخدمت خصوصی هم در میان گزینه های رفاهی هتل وجود دارد.

3. هتل ( Westin Excelsior )، رم ایتالیا

هتل ( Westin Excelsior ) که در سال 1906 در شهر رم - مرکز ایتالیا - ساخته شد، پیشینه قابل توجهی در منطقه ( Via Veneto ) دارد. بیشتر سوییت های این هتل ارزان هستند، اما سوییت ( Villa La Cupola ) شاهکار این اقامتگاه محسوب می گردد که به تازگی با صرف هزینه هفت میلیون دلاری نوسازی شده است.

این سوییت لوکس در دو طبقه ساخته شده است و بزرگ ترین سوییت کشور ایتالیا محسوب می گردد. هتل ( Westin Excelsior ) به سبک تجملی قدیم در ایتالیا مبله شده و با داشتن امکانات فوق مدرن، گنبدهای سبک کلیسایی که با آبرنگ نقاشی شده اند و سوییت های خصوصی مجهز به وسایل حفظ تناسب اندام، سونا، حمام بخار، جکوزی و اتاق های ناهارخوری رسمی، اقامتگاهی دنج و دایمی برای افرادی که پول خرج کردن برایشان مسئله ساز نیست، به شمار می رود.

4. هتل برج العرب، دبی ( Burj Al Arab Hotel )

معماری خیره کننده هتل برج العرب که همچون یک بادبان مواج ساخته شده، آن را به یکی از سازه های دنیا تبدیل نموده که بیشترین تعداد عکسبرداری ها را به خود اختصاص داده است. تمامی سوییت های این هتل مجلل دو طبقه هستند، شاخصه های هنری فوق العاده مدرنی دارند و منظرههای معرکه ای از درون آن ها دیده می گردد.

هتل برج العرب گذشته از مجهز بودن به امکانات منحصر به فرد و فوق العاده پیشرفته، مانند فرودگاه بالگرد که متصل به هتل است و زمین های تنیس معلق در هوا، سالن های غذاخوری بی نهایت پیشرفته ای نیز دارد و تفریحات شبانه گوناگونی برای مشتریانش تدارک می بیند. امکانات مهمانداری ( Burj Al Arab Hotel ) بسیار پرقوت و تمام عیار است.

بعضی از گزینه های اضافی و تجملی هتل شامل رزرو سوییت در زمان مراجعه، سرویس سر پیشخدمت خصوصی و سرویس خودروهای لوکس رولزرویس با راننده می گردد. این امکانات تسهیلات لازم برای مشتریان بااهمیت و ثروتمند هتل را که معمولا از افراد خاندان سلطنتی هستند، فراهم می آورد.

5. هتل پلازا، نیویورک سیتی ( The Plaza )

اگرچه نیویورک سیتی هتل های شیک و مشهور فراوانی دارد، اما هتل پلازای این شهر اغلب اوقات اولین انتخاب برای اقامت گزیدن شخصیت های مهم است؛ به خصوص سوییت رویال پلازا که برترین منظرههای منهتن را از درون آن می توان دید.

سوییت مجلل رویال پلازا که مجذوب کنندهیت سبک زندگی اعیانی در دنیای قدیم را به تصویر می کشد، سه اتاق خواب و سه سرویس حمام و دستشویی مجزا دارد و دارای یک اتاق ناهارخوری رسمی، یک کتابخانه، یک سالن ورزشی، یک پیانوی بزرگ، آشپزخانه فول آپشن (برای سرآشپزهای شخصی) و یک آبدارخانه مجهز با آسانسور مخصوص است.

سرویس سر پیشخدمت خصوصی هم در لیست خدمات هتل ( The Plaza ) واقع شده است. لازم به ذکر است که ساختمان اسطوره ای هتل پلازا در سال 1969 یکی از بناهای مهم تاریخی و ملی در کشور ایالات متحده شناخته شد.

7. هتل ( Atlantis Paradise Island )، کشور جزیره ای باهاماس

هتل ( Atlantis Paradise Island ) در محوطه ای به ابعاد 570 هزار مترمربع و با هدف بزرگداشت شهر افسانه ای معروف به شهر گمشده بنا شده است. این هتل در حکم نخستین اقامتگاه لوکس کشور باهاماس گردشگران متمول را به خود جلب می نماید.

سوییت معروف ( Royal Towers Bridge Suite ) در طبقه بیست و سوم هتل، به حقیقت هر نوع امکانات تجملی ممکن را در خود جای داده است. این سوییت 10 اتاق شیک در ده طبقه دارد که سقف آن ها به شکل زیبایی با طاق های یک متری تزیین شده و در تمامی اتاق ها پنجره های بلند کار گذاشته شده است. دو سیستم صوتی و تصویری مدرن، یک اتاق ناهارخوری رسمی که در آن یک چلچراغ ساخته شده از طلای 22 عیار دیده می گردد، وان، جکوزی و... از دیگر امکانات رفاهی این سوییت محسوب می شوند.

افزون بر این ها، هفت پیشخدمت به صورت دایمی به مشتریان هتل سرویس می دهند تا تسهیلات رفاهی مورد احتیاج را از هر نوع ممکن برای آسایش آنان فراهم آورند.

7. هتل پالمز، لاس وگاس آمریکا ( Palms )

هتل ( Palms ) هتلی معروف برای سفرهای پرهزینه و تجملی در ایالات متحده شناخته می گردد. یکی از برترین تفریحاتی که بازدیدکنندگان شهر لاس وگاس پیش رو دارند، اقامت گزیدن در سوییت های روباز و مجلل این هتل، مانند سوییت ( Hugh Hefner Sky Villa ) و سرگرم شدن با تفریحات ویژه آن است.

سوییت مورد بحث گنجایش 250 نفر را برای یک میهمانی دور همی دارد. این سوییت زیبا یک وان جکوزی بزرگ و روباز دارد که از آنجا منظره زیبایی از ناحیه ( Strip ) در لاس وگاس قابل مشاهده است.

آسانسورهای شیشه ای اختصاصی، تختخواب های چرخان، سالن های ورزشی، استخرهای سونا، اتاق های صوتی و تصویری مدرن و کافه های فول آپشن، همه و همه سوییت های شیک این هتل را به مکانی ایده آل برای واقعیت بخشیدن به رویای زندگی مرفه تبدیل می کنند.

8. هتل بولدرز، آریزونای آمریکا ( The Boulders )

معیار تحسین برانگیز هتل ( Boulders )، بهره گیری از مام طبیعت است و آنچه بر مجذوب کنندهیت این مکان می افزاید، زیبایی دور از تصور ساختمان آن است. ساختمان هتل بولدرز در دل صخره هایی با قدمت 12 میلیون سال بنا شده است که به یقین می توان گفت هیچ دکور دست سازی قابلیت رقابت با مجذوب کنندهیت طبیعی این اقامتگاه را ندارد.

محوطه چشمه های آبگرم در اطراف هتل تا مساحت 526 هزار مترمربع از صحرای سونوران توسعه یافته است که این ویژگی طبیعی، به نوبه خود، جوان پسند بودن این مجموعه را به اوج خودش می رساند. هتل بولدرز دو زمین گلف با کیفیتی در سطح دنیای دارد. یک ویلای اختصاصی و مجلل با در جداگانه هم در مجموعه هتل واقع شده است که برای چهره های معروفی که در جست وجوی مکانی خلوت و دنج هستند، ایده آل است.

دبورا بریدجز ( Deborah Bridges ) کننده روابط عمومی هتل در یک اظهارنظر گفته است:

مشتریان ما در زمره ثروتمندترین افراد دنیا قرار دارند، اما ما اجازه نداریم که از این اشخاص معروف تا پیش از مرگشان اطلاعاتی ارایه دهیم.

این سخن گواهی بر صحت ادعای کیفیت این هتل است.

9. اقامتگاه ( CuisinArt Golf Resort & Spa )، کشور جزیره ای آنگولا

در وهله نخست نام این اقامتگاه ممکن است دستگاه غذاساز معروف ( CuisinArt ) را به یاد همگان بیندازد. اقامتگاه ( CuisinArt Golf Resort & Spa ) در ابتدا به عنوان یک تفریحگاه ساحلی برای صاحبش ساخته شد، اما بعدها با هدف اقامت دادن گردشگران آنگولا توسعه یافت.

سوییت های مجلل و ویلاهای لوکس این مجموعه در زمین های بزرگی ساخته شده اند و سبک معماری شان الهام گرفته از معماری مردم شمال آفریقا است. این سوییت ها آذین بخش سواحل دنیای آنگولا هستند. تا به امروز مبلغ 10 میلیون دلار صرف جوان پسند کردن مجتمع بدن سازی و اسپای ونوس در این اقامتگاه شده است.

بعلاوه دارندگان هتل به تازگی توانسته اند زمین گلف بسیار شیک و ممتازی را به ارزش پنجاه میلیون دلار ضمیمه این مجموعه کنند. این زمین به سبک زمین های گلف گرگ نورمن، گلف باز سرشناس استرالیایی طراحی شده است. مخفیگاه لوکس ( CuisinArt ) در میان چهره های نامداری که در پی مکانی دنج، مجلل و دور از کانون توجهات می گردند، محبوبیت زیادی دارد.

10. هتل ( Marquis Los Cabos )، منطقه لس کابوس مکزیک

ایده طراحی این هتل از یک افسانه آسمانی گرفته شده است که می گوید دو فرشته در جست وجوی یافتن بهشت به زمین آمده بوده اند. هتل ( Marquis Los Cabos ) اقامتگاه بسیار مجللی است که از سرسرای دیدنیی آن، منظره دل انگیزی به روی خلیج خروشان کالیفرنیا گگردده می گردد.

آبشارهای بزرگ، مجسمه های باشکوه و سفارشی، استخرهای بی نهایت دیدنی و مجذوب کننده و حمام اسپای آرام و دلپذیر این هتل، مقدمات گذراندن یک تعطیلات ایده آل را برای اشخاص معروف و ثروتمند، به برترین شکل ممکن، فراهم می نماید.

اتاق های لوکس این هتل بالکن های دل نشینی دارند که مسافران می توانند از آنجا مهاجرت وال ها را در خلیج کالیفرنیا دیدن کنند. بعلاوه مسافران می توانند در صورت تمایل در ویلاهای شخصی این مجموعه که هرکدام استخرهای آبتنی کوچکی دارند، اقامت کنند.

منبع: کجارو / readersdigest.ca
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2041

به "10 هتل مجلل و گران قیمت جهان از دید Readers Digest" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هتل مجلل و گران قیمت جهان از دید Readers Digest"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید