بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه

به گزارش تور هند ارزان، توصیه هایی درخصوص بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه

چند سال پیش یک آپارتمان دو خوابه خریدم. ارزان و کثیف بود اما از لحاظ جغرافیایی ایده آل بود، و می دانستم که با کمی نوسازی پتانسیل خود را نشان می دهد. در آن موقع مستاجری در آن زندگی می کرد، پس تا یک سال بعد هم دست مستاجر ماند تا کمی پول برای بازسازی پس انداز کنم. چند ماه را به تحقیق و برنامه ریزی و پس انداز مشغول بودیم. اگر قصد بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه را دارید و افزایش قیمتی که در خاتمه کار از ملک انتظار دارید، باید روی دو کفه ترازو قرار گرفته و باهم برابر باشند.

بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در عرض دو ماه اقدام به بازسازی آپارتمان خود کردیم در ابتدا آشپزخانه سپس رختشوی خانه اروپایی در حمام نصب کردیم، کف آپارتمان را لمینت کردیم، چراغ های LED نصب کردیم، پرده زدیم، کمد لباس را نصب کردیم و سیستم تهویه مطبوع مناسب برای منزل خود تعبیه کردیم. همچنین کل واحد را رنگ زدیم و قرنیزهای جدید نصب کردیم.

اما همه این کارها مثل آب خوردن نبود. در طول پروژه با افرادی سر و کار داشتیم که یا دیر سر کار حاضر می شدند یا اصلا نمی آمدند. افرادی بودند که وسط کار همه چیز را رها کردند و کار را رها کردند، حتی زمانی که یک حفره عظیم وسط حمام و سقف آپارتمان پایینی ایجاد نموده بودند. دیگر چالش های پروژه فرو ریختن دیوار آشپزخانه قدیمی و کاشی های حمام، و دستمزدهای نجومی و غیرمنتظره بود. ما براساس برنامه پیش رفتیم و اتاق ها را به نوبت بازسازی کردیم، به این ترتیب توانستیم کمی از بودجه خود را نگه داریم و شش هفته قبل از به جهان آمدن بچه به آنجا نقل مکان کنیم.

عکسی از آشپزخانه قبل از بازسازی :

عکسی از آشپزخانه بعد از بازسازی :

با این توصیه ها می توانید بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه کنید :

1-با افراد درستکار و معتمد کار کنید.

ما از اطرافیان پرس و جو کردیم و دنبال کسی بودیم که این افراد را به ما معرفی کند. اما اگر این کار نتیجه ندهد می توانید از سایت های دایرکتوری مربوطه یاری بگیرید. وقتی فرد مورد نظر را انتخاب کردید، نقشه را با جزئیات به او ارائه کنید. در صورت امکان، سه فرد با دستمزدهای مختلف پیدا و مقایسه کنید.

2- افرادی که استخدام می کنید را به درستی مدیریت کنید.

هریک از این افراد باید وارد ساختمان شده، کاری که ضروری است را انجام بدهند، از آنجا بروند و محل را برای نفر بعدی آماده نمایند. مدیریت و هماهنگی صحیح این افراد، در راندمان کار و صرفه جویی در هزینه تاثیر به سزایی دارد. ما مدیریت پروژه را خودمان به عهده گرفتیم و برای هر کاری افراد مختلفی را استخدام کردیم، به این ترتیب پیروز شدیم کمی از بودجه را در جیبمان بگذاریم.

عکسی از حمام قبل از بازسازی :

عکسی از حمام بعد از بازسازی :

3- برخی از کارها را خودتان انجام دهید.

ما با این روش شاید چند میلیون تومان در هزینه صرفه جویی کردیم. نقاشی ساختمان کاری است که هر فرد تازه کاری از پس آن برمی آید. ابتدا دیوارها را با کف صابون حسابی تمیز کنید، روی لبه ها و قرنیزها را چسب بزنید، یک صفحه برای جلوگیری از کثیف شدن زمین پهن کنید و خلاقیت خود را روی دیوار به نمایش بگذارید.

4- اتصالات و قطعات را با دقت و ذکاوت انتخاب کنید.

ما از پیمانکاران خود پرسیدیم از چه جاهایی خرید می نمایند، از انبارهای لوازم حمام و آشپزخانه بازدید کردیم، درباره کالاهای برگشتی کارخانه ها و موجودی اضافی انبارها پرس و جو کردیم. سایت ها هم منابع خوبی هستند، برخی اوقات می توانید محصول برند را با قیمت ناچیزی از سایت بخرید.

5- سفید، روشن و سبک.

برای ما، استفاده از رنگ سفید در آشپزخانه و حمام راهی ساده برای عظیم نشان دادن محیط بود. کاشی، دیوار شیشه ای پشت اجاق گاز و رویه کابینت سفید و ساده، ارزان تر است. با وسایل رنگی تزئینی مثل کاسه، حوله و لوازم آشپزخانه می توان به محیط کمی رنگ و لعاب داد.

6- هرچیزی که می توانید را تعمیر و بهره ببرید.

یک کارهایی که برای صرفه جویی در هزینه می توان انجام داد ترمیم پارکت یا سرامیک اتاق نشیمن و پذیرایی است.

7- از خدمات گروه بازسازی پاراکس بهره ببرید.

می توانید از خدمات طراحی دکوراسیون و بازسازی گروه معماری پاراکس استفاده نمایید

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1070

به "بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید