ایده های لامپ صنعتی برای طراحی جدید در سال 2020

به گزارش تور هند ارزان، امروزه طراحی دکوراسیون صنعتی و لامپ صنعتی به فراخور آن، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده است. به همین دلیل نیز امروز ما تصمیم گرفته ایم تا تعدادی از نمونه های ساخته شده محبوب و کارآمد از این نوع چراغ را برای شما به نمایش بگذاریم. اولین ایده ای که قرار است در خصوص آن صحبت کنیم، لامپ کفپوش سه پایه Kingswood است. لامپ صنعتی کفپوش Kingswood دقیقاً شبیه به نام آن است و از یک دوربین سه پایه در استودیوی عکاسی برای ایجاد احساس واقعی صنعتی و مدرن، تقلید می نماید. حتی حباب تشکیل شده آن نیز تقلیدی از ظاهر یک دوربین قدیمی است. این لامپ در فضاهای کوچک به خوبی جای گرفته و فضای زیادی را نمی گیرد. سه پایه ای که تریپاد را ایجاد می نماید از فلزی ساخته شده که محکم است و منبع نوری طولانی مدتی را به شما می دهد.

ایده های لامپ صنعتی برای طراحی جدید در سال 2020

این لامپ صنعتی شامل یک چراغ داخلی ال ای دی، برای روشنایی عالی و همچنین استفاده از وات کم برای یاری به صرفه جویی در هزینه است. طول آن 63 اینچ است، با پایه ای که تقریباً تا 31 اینچ باز می گردد. در حالی که لامپ بسیار محکم است، وزن کلی آن تنها 4 و نیم کیلوگرم می باشد. هنگام تعویض چراغ و استفاده از مدل رشته ای، نباید از یک لامپ بیشتر از 60 وات استفاده کنید. این چراغ صنعتی فقط برای مصارف مسکونی درنظر گرفته شده و به مونتاژ نیز احتیاج دارد.

لامپ صنعتی کف Kinkead

لامپ صنعتی کفKinkead ، درست مانند نورهای لامپ مورد استفاده در فیلمبرداری و عکاسی تنظیم شده است. این چراغ صنعتی بسیار مدرن بوده و می تواند ضعف های طراحی را تکمیل کند. چراغ سه پایه ای که از یک چراغ روشنایی استفاده می نماید، از فلز و پلاستیک تشکیل شده است و ظاهر منحصر به فرد آن می تواند هم در محیط اطراف خود به خوبی مخلوط گردد و هم به عنوان یک عنصر تنها جذابیت داشته باشد. لامپ ال ای دی آن، برای روشنایی فضاهای کوچک مثلاً دفتر کار، روی میز یا هر نوع احتیاج ویژه دیگر، به ویژه در مکان هایی با فضای محدود بسیار عالی است.

لیست خرید 39 مدل لیوان کودک فانتزی و شیک

این لامپ صنعتی 62 اینچی پایه ای دارد که عرض آن 23 سانتی متر است. این دستگاه با وزن کلی زیر 3 کیلوگرم به راحتی قابل حمل و بسیار سبک است. اگر تصمیم دارید از چراغ های رشته ای استفاده کنید، بهتر است از نوع 60 وات یا کمتر استفاده گردد. این طراحی صنعتی شامل سوئیچ روشن و خاموش بوده و فقط برای مصارف مسکونی در نظر گرفته شده است. همچنین، برای مکان های مرطوب طراحی نشده، بنابراین فقط می توانید از آن در داخل خانه استفاده کنید.

لامپ صنعتی کفپوش آلینا

لامپ صنعتی کف Alina، با روشنایی بنزینی و طراحی صنعتی، امکان روشنایی درخشانی را فراهم می نماید. طراحی شیک این فیکسچر، با سه حباب شیشه ای استوانه ای، حاوی چراغ های ادیسونی به سبک صنعتی خاصی می باشد. روکش برنز آن از جذابیت و زیبایی فراوانی برخوردار بوده و در عین حال براق و مدرن باقی مانده است. درخشش گرم ارائه شده آن به اندازه کافی روشن است، اما می تواند جذابیت نرم تر و عاشقانه تری نیز داشته باشد.

ارتفاع این لامپ صنعتی 72 اینچ است و پیکربندی درختی چند سطحی آن، درخشش حیرت انگیزی را فراهم می نماید. این لامپ مجهز به پایه 72 اینچی است و وزن کلی آن حتی با وجود حباب های شیشه ای زیر 7 کیلوگرم است. توجه داشته باشید که در صورت تعویض لامپ ها، برای حفظ تمامیت آن، باید حداکثر 40 وات در هر کدام استفاده کنید. به هیچ مونتاژی احتیاج ندارد و به عنوان وسایل جانبی برای استفاده مسکونی یا تجاری رتبه بندی می گردد.

خرید 41 مدل محافظ سر کودک فانتزی و شیک

لامپ صنعتی Elfrieda

لامپ صنعتی Elfrieda ، از نظر ظاهری بسیار ارگانیک بوده و دارای پایه های بلند و ظریفی است که به آن ظاهری طبیعی می بخشد. این چهار پایه به دلیل گزینه های روکش آن، در طبیعت، صنعتی تر به نظر می رسد و این روکش شامل برنز یا کروم ترکیب شده با روغن است. سری لامپ طبل شکل در بالای آن، تقریباً شبیه به کلاه است و این چراغ را به یک عنصر بسیار منحصر به فرد تبدیل می نماید که می توانید به فضای شخصی یا اداری خود اضافه کنید. طراحی براق و خطوط مدرن صنعتی آن برای نوسازی معاصر مناسب است، اما در سایر سبک های دکوراسیون نیز می توانید از آن استفاده کنید.

لیست قیمت 39 مدل تخت و پارک بازی کودک + خرید

منبع: اتاق
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1186

به "ایده های لامپ صنعتی برای طراحی جدید در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های لامپ صنعتی برای طراحی جدید در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید