اقلیم هشتم محسن هجری از سوی کانون بازنشر شد

به گزارش تور هند ارزان، تهران (پانا) - رمان اقلیم هشتم به نویسندگی محسن هجری برای سومین بار از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بازنشر شد.

اقلیم هشتم محسن هجری از سوی کانون بازنشر شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این کتاب از مجموعه رمان نوجوان امروز نحوه شکل گیری آرا و افکار منحصر به فرد شیخ شهاب الدین سهروردی در زمینه فلسفه را برای نوجوانان بالای 15 سال روایت می نماید.

رمان اقلیم هشتم که برای اولین بار در سال 1394 منتشر شد، با توصیف حمله مجدد لشکر صلیبی ها به خاورمیانه شروع می گردد و در همان حال و هواست که سهروردی به اتهام همکاری با صلیبی ها در حلب به بند کشیده می گردد.

فقهای حلب که به دنبال تسویه حساب با سهروردی هستند، فضای دو قطبی جامعه در حال جنگ را موقعیت مناسبی برای تحریک سلطان صلاح الدین ایوبی می بینند تا علی رغم میلش برای دستگیری سهروردی اقدام نمایند، اما از آن جا که ملک ظاهر، پسر صلاح الدین حامی و دوستدار سهروردی است، ماجرا به همین سادگی پیش نمی رود...

هجری در چهار فصل (تولد، کودکی، بلوغ و مرگ) زندگی 38 ساله سهروردی، توضیح سفرها، شیوه تفکر و رفتار شیخ اشراق را بیان می نماید.

اقلیم هشتم گویای جهانی متفاوت از هفت اقلیم است که در این اقلیم، عشق، حرف اول و آخر را می زند و چنان است که اگر کسی در جست وجوی حقیقت، از هفت اقلیم ناامید گردد، می تواند به اقلیم هشتم رهسپار گردد.

این رمان 184 صفحه ای با قیمت 22هزار تومان در فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و فروشگاه های محصولات فرهنگی هنری و فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpr.ir در دسترس علاقه مندان واقع شده است.

کتاب اقلیم هشتم با شمارگان 2هزار و 500 نسخه از سوی کانون منتشر شد. پیش تر نیز 9هزار و 500 نسخه از این رمان به چاپ رسیده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1682

به "اقلیم هشتم محسن هجری از سوی کانون بازنشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقلیم هشتم محسن هجری از سوی کانون بازنشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید