افتتاح اولین مجموعه یکپارچه پسماند شهری، روزانه 1 تن پسماند خشک دریافت می شود

به گزارش تور هند ارزان، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران گفت: مجموعه ای در منطقه 10 روزانه 1 تن پسماند خشک دریافت می کند.

افتتاح اولین مجموعه یکپارچه پسماند شهری، روزانه 1 تن پسماند خشک دریافت می شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران محمد مهدی عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران در حاشیه مراسم بهره برداری از نخستین مرکز مدیریت یکپارچه شهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز اولین مجموعه مدیریت یکپارچه پسماند شهری در حریم شهر ایجاد شد که 55 غرفه دریافت پسماند خشک در این مرکز وجود دارد.

وی افزود: در منطقه 15 فضایی برای بازی بچه ها در ازای دریافت پسماند خشک ایجاد شده است و مجموعه ای در منطقه 10 نیز روزانه 1 تن پسماند خشک دریافت می کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران یادآور شد: در مرکز مدیریت پسماند شهری کوهک که صبح امروز افتتاح شد، پسماند منطقه ها 21.22 و 5 دریافت می شود، هدف ما این است که اقدامات لازم برای جداسازی زباله های تر و خشک را در همین منطقه انجام دهیم تا دیگر زباله ها به کهریزک نروند.

وى در ادامه گفت: آمادگی لازم برای مقابله با نزولات آسمانی و بارندگی ها را داریم و امروز 308 دستگاه ماشین آلات تخصصی در حوزه برف روبی، 500 دستگله ماشین عمومی وجود دارد و 600 نیروی انسانی نیز به مجموعه شهری اضافه نموده شده اند.

عزیزی گفت: در پی این هستیم تا دفن زباله در شهر تهران به کمتر از 30 درصد برسد و البته شهردار تهران تاکید دارد تا این میزان به کمتر از 10 درصد برسد.

خبرنگاران اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2244

به "افتتاح اولین مجموعه یکپارچه پسماند شهری، روزانه 1 تن پسماند خشک دریافت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح اولین مجموعه یکپارچه پسماند شهری، روزانه 1 تن پسماند خشک دریافت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید