اسکوچیچ جایگاه تیم ملی را تصاحب می نماید؟

به گزارش تور هند ارزان، در شرایط که تمامی نامزدهای راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران به دلایل مختلف نتوانستند نیمکت این تیم را تصاحب نمایند، دراگان اسکوچیچ تبدیل به آخرین گزینه برای فدراسیون فوتبال شده است.

اسکوچیچ جایگاه تیم ملی را تصاحب می نماید؟

به گزارش خبرنگاران، کناره گیری سرمربی کروات صنعت نفت آبادان از مربیگری در این تیم، موجب رایزنی بعضی از مدیران فدراسیون فوتبال با این مربی شده است و شواهد و قراین حاکی از توافق ضمنی اسکوچیچ با مسوولان فوتبال ایران دارد.

بعد از تعلل فدراسیون در همکاری با برانکو و مسائل اقتصادی برانکو و پرسپولیس، اختلافات موجود میان بعضی مسوولان با علی دایی و مخالفت مسوولان سپاهان با مربیگری امیر قلعه نویی در تیم ملی، فدراسیون فوتبال در حالتی از استیصال نهاده شد تا در نهایت دور از انتظارترین گزینه مورد نظر در یک قدمی تیم ملی قرار گیرد.

اسکوچیچ در حالی اکنون به تبدیل به آخرین شانس فدراسیون فوتبال برای همکاری تبدیل شده که یک ماه قبل مربیگری او در تیم ملی ایران تکذیب شده بود اما در حال حاضر که هیچ مربی ایرانی یا خارجی دیگری با ویژگی های مدنظر فدراسیون فوتبال موجود نیست، مذاکرات با این مربی کروات اجرا شده است.

فدراسیون در صدد انتخاب یک مربی ایرانی یا خارجی آشنا به ویژگی های فوتبال ایران بود که به علت شرایط موجود، اسکوچیچ را برای این مهم در نظر گرفته است و دیگر زمانی برای تعلل ندارد.

از سوی دیگر، اسکوچیچ نیز برای راهنمایی تیم ملی ایران بی میل نیست. او فوتبال ایران را می شناسد و بر مسائلش از قبیل مسائل اقتصادی واقف است و برای دریافت دستمزد بیش تر و شرایط کاری بهتر، سودای راهنمایی تیم ملی ایران را دارد.

با این حال او در آخرین پیغام خود که درباره جدایی از صنعت نفت آبادان بود، مسائل خانوادگی را مطرح نموده بود که باید دید این مسائل با حضور او در تیم ملی و دریافت دستمزد از فدراسیون حل می گردد یا این مسائل با حضور او در کرواسی رفع خواهد شد.

به احتمال زیاد همکاری یا همکاری نکردن او و فدراسیون فوتبال پس از داربی تهران و برگزاری هفته نوزدهم تعیین خواهد شد.

کارنامه دراگان اسکوچیچ در فوتبال ایران:

سال نام بازی برد مساوی باخت امتیاز درصد پیروزی
1393 - 1392 ملوان 29 13 6 10 45 44.8
1395 - 1393 فولاد خوزستان 69 27 18 24 99 39.1
1397- 1396 خونه به خونه 23 11 6 6 39 47.8
1398 صنعت نفت 18 9 6 3 33 50
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 858

به "اسکوچیچ جایگاه تیم ملی را تصاحب می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ جایگاه تیم ملی را تصاحب می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید