استارتاپ ها ایده ای برای جایگزینی یا پیشرفت کلاس های آنلاین ارائه نمایند ، تحول در آموزش با نوآوری

به گزارش تور هند ارزان، رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به ضرورت افزایش کیفیت آموزش های غیر حضوری به واسطه استارت آپ ها تاکید نمود.

استارتاپ ها ایده ای برای جایگزینی یا پیشرفت کلاس های آنلاین ارائه نمایند ، تحول در آموزش با نوآوری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در رویداد جذب سرمایه حوزه آموزش که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید، گفت: با توجه به اینکه کرونا آموزش در مدارس و دانشگاه ها را تحت تاثیر قرار داده احتیاج است از روش های آنلاین برای تدریس استفاده کرد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نوآوری و ابتکارات می تواند باعث گردد آموزش در مدارس و دانشگاه ها آسان تر گردد، گفت: البته که ما در حوزه آموزش خیلی کار نکرده ایم، اما به نظر می رسد باید بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه اکنون شرایط جدیدی در جهان در زمینه های جدید آموزشی فراهم آمده گفت: اکنون بسیاری از کلاس ها به صورت آنلاین است، اما بسیاری از رشته ها احتیاج به حضور دانش آموز و دانشجو دارد؛ یعنی بعضی رشته ها احتیاج به انجام آزمایش هایی دارد که غیر حضوری آن سخت است.

منادی ادامه داد: ابتکارات و نوآوری در حوزه آموزش می تواند آموزش های غیرحضوری را باکیفیت تر کند.

وی با بیان اینکه هیچ گزینه ای معادل حضور در کلاس برای رشته های عملی نمی گردد، گفت: ما محکوم به این شرایط هستیم، اما می توانیم به واسطه نوآوری و ایده های خوب در حوزه فناوری جایگزینی برای این روش بیابیم.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: اگر حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان بیشتر گردد تیم ها راحت تر می توانند به ارائه نوآوری ورود نمایند و ایده های بهتری برای جایگزین کلاس های آنلاین داشته باشند.

منادی سفیدان اعلام نمود: امیدواریم استارت آپ ها بتوانند جایگزین خوبی برای کلاس های عملی ارائه دهند تا تحولی در حوزه آموزش داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه استارت آپ ها با ابتکارات جدید خود می توانند کیفیت آموزش غیر حضوری را ارتقاء دهند، گفت: حدود 4 میلیون دانشجو و 15 میلیون دانش آموز داریم که می توانند از دستاورد های استارت آپ های حوزه آموزش استفاده نمایند.

منادی با بیان اینکه همچنین 15 میلیون دانش آموز در شبکه شاد در حال آموزش مجازی هستند، گفت: روش های دیگری نیز برای استفاده دانش آموزان و معلمان برای آموزش های مجازی وجود دارد که باید استارتاپ ها به آن ورود نمایند.

وی اضافه نمود: با توجه به خدمات صندوق نوآوری درحوزه زیست بوم فناوری و نوآوری از دولت انتظار می رود که سرمایه اختصاصی به صندوق نوآوری و شکوفایی و حمایت از آن را بیشتر کند. در این دوران استارت اپ ها اولین امید هایی هستند که می توانند بسیاری از گره های موجود در کشور را باز نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1330

به "استارتاپ ها ایده ای برای جایگزینی یا پیشرفت کلاس های آنلاین ارائه نمایند ، تحول در آموزش با نوآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارتاپ ها ایده ای برای جایگزینی یا پیشرفت کلاس های آنلاین ارائه نمایند ، تحول در آموزش با نوآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید