از رفتن محجوب به کانادا بی اطلاعم!، شاد کردن دل مردم با والیبال

به گزارش تور هند ارزان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان ضمن ابراز بی اطلاعی درخصوص رفتن جواد محجوب به کانادا،گفت: خرسند می شوم به وسیله والیبال دل مردم را شاد کنم.

از رفتن محجوب به کانادا بی اطلاعم!، شاد کردن دل مردم با والیبال

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

محمدرضا داورزنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مشهد درخصوص حضور جواد محجوب در کانادا و شرکت در MMA، گفت: من تا همین لحظه در جریان رفتن جودوکار خوب کشورمان به کانادا نبودم، برعهده همه ما است که شرایط را برای قهرمانان ملی تسهیل کنیم تا دچار این مسائل نشوند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این موضوع را از آرش میراسماعیلی پیگیری می کنم که به چه دلیل این موضوع مطرح شده، کوشش می کنیم شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که این ورزشکار کماکان بتواند در جودو فعالیت خود را ادامه دهد و موجب تغییر نگاه و ذائقه او نگردد، طبیعتاً محجوب یک سرمایه ملی است و نباید به سادگی او را از دست دهیم.

وی درخصوص زمان برگزاری مجمع انتخاب رئیس فدراسیون والیبال عنوان نمود: حدود 10 روز آینده ثبت نام انتخابات شروع می گردد و طی فرآیندی که دارد دو ماهی زمان می برد تا برگزار گردد، اما انجام می گردد.

داورزنی در مورد حضور در فدراسیون والیبال گفت: هنوز ثبت نام شروع نشده و تصمیم قطعی را نگرفتم، اما والیبال یکی از رشته های است که می توانم بگوییم عمرم را پای آن گذاشتم و خیلی مسرور می شوم در المپیک 2024 بنا به قولی که به مردم دادیم بتواند روی سکو قرار بگیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: رفتن روی سکوی المپیک کار بسیار دشواری است، اما من معتقدم این توان را تیم ملی ایران دارد، این علاقه مندی وجود دارد که به وسیله والیبال دل مردم را شاد کنیم.

وی اعلام کرد: گروه زیادی در دو دهه کوشش کردند تا تیم ملی والیبال به این سطح برسد و نتایج لیگ ملت ها نمایانگر این زحمات است، سال دشواری را پیش رو داریم، در یک مرحله انتخابی المپیک یک ماه و نیم آینده در مسکو باید به مصاف قهرمان لیگ ملت ها، کوبا و اسلوونی برویم، برنده این رقابت ها به المپیک راه پیدا می نماید و در یک مرحله نیز که چین میزبان آن است باید با کشورهای آسیایی رقابت کنیم که قطعا در این مرحله شانس بیشتری داریم.

70066/و

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 235

به "از رفتن محجوب به کانادا بی اطلاعم!، شاد کردن دل مردم با والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از رفتن محجوب به کانادا بی اطلاعم!، شاد کردن دل مردم با والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید