آمریکا محبوبیتی در دنیا ندارد، نارضایتی بالای اروپاییان از واشنگتن

به گزارش تور هند ارزان، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که تنها کمتر از یک چهارم شهروندان اروپایی از رهبری سیاسی ایالات متحده تحت ریاست جمهوری دونالد ترامپ راضی هستند.

آمریکا محبوبیتی در دنیا ندارد، نارضایتی بالای اروپاییان از واشنگتن

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نتیجه جدیدترین آنالیز نشان می دهد که کمتر از یک چهارم شهروندان اروپایی کار رهبری سیاسی آمریکا را مثبت ارزیابی می نمایند.

نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که رهبری سیاسی ایالات متحده در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ در سال گذشته نمره بسیار ضعیفی در اروپا پیدا نموده است.

در نظرسنجی جهانی که از طرف انستیتو گالوپ صورت گرفته است کار رهبری سیاسی واشنگتن در سال 2019 در کشورهای اروپایی تنها از نظر 24 درصد شهروندان مثبت بوده است. این ارزیابی بدون تغیر مانند نتایج سال قبل از آن بوده است.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که حدود 61 درصد شهروندان اروپایی نظر منفی درباره رهبری سیاسی آمریکا داشتند.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که شهروندان آلمانی نظری بسیار منفی درباره رهبری سیاسی ایالات متحده آمریکا تحت ترامپ داشتند. در آلمان تنها 12 درصد شهروندان نظر مثبتی در این باره داشتند و 78 درصد از رهبری سیاسی آمریکا ناراضی بودند. به این ترتیب افرادی که این رهبری را تایید نموده بودند در آلمان در سال 2019 نسبت به سال قبل از آن 5 امتیاز کاهش پیدا نموده بود.

در این نظرسنجی جهانی صورت گرفته توسط موسسه گالوپ که در آن از 135 کشور درباره رهبری سیاسی ابالات متحده، آلمان و چین سوال شده و رتبه بندی صورت گرفت، آلمان برای سومین سال پیاپی در رتبه نخست نهاده شد. 44 درصد شهروندان در این باره نظر مثبتی داشتند. در رتبه دوم آمریکا با یک درصد بیشتر از چین نهاده شد و روسیه هم با 30 درصد در صندلی چهارم نهاده شد.

کار رهبری سیاسی آمریکا در جهان در بین کشورهای اروپایی در ایسلند بدترین شرایط را داشت و تنها 9 درصد شهروندان این کشور نظر مثبتی در این باره داشتند و 73 درصد دیدگاه منفی در این باره داشتند.

انستیتو گالوپ این نظرسنجی را به صورت تلفنی بین ماه های مارس و سپتامبر سال 2019 از بین کشورهای مختلف جهان انجام داد و این نظرسنجی در آلمان از بین 1025 شرکت نماینده و در فاصله زمانی 7 ماه می و 5 ژوئن سال گذشته انجام شد.

انتتهای پیغام،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1232

به "آمریکا محبوبیتی در دنیا ندارد، نارضایتی بالای اروپاییان از واشنگتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا محبوبیتی در دنیا ندارد، نارضایتی بالای اروپاییان از واشنگتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید