آلمان و سایر کشورهای اروپایی برای خروج یونان آماده هستند

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران: وزیر دارایی مالت تاکید نمود که بزرگترین کشورهای اتحادیه اروپا احتمالا برای خروج یونان از منطقه یورو آماده شده اند.

آلمان و سایر کشورهای اروپایی برای خروج یونان آماده هستند

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز ، ادوارد سیکلونا وزیر دارایی مالت در مصاحبه با هفته نامه مالتا تودی ، توضیح داد که به خاطر نارضایتی کشورهای بزرگ اتحادیه اروپا از درخواست های دولت جدید یونان در زمینه بدهی ها، این کشورها احتمالا برای خروج آتن از منطقه پولی یورو، آماده می شوند.

وزیر دارایی مالت اضافه کرد: من فکر می کنم که آنها اکنون به نقطه ای رسیده اند که به یونان خواهند گفت که اگر می خواهید منطقه یورو را ترک کنید، از اتحادیه پولی یورو خارج شوید.

وی گفت: من فکر می کنم کشورهای اروپایی به این خاطر به این نتیجه رسیده اند که آلمان، هلند و سایر کشورهای اروپایی موضعی سختگیرانه دارند و در برابر تقاضاهای یونان به شدت مقاومت خواهند کرد.

یونان به یاری های مالی احتیاج دارد تا بتواند تا خاتمه مارس از خطر ورشکستگی مالی، رهایی یابد. دولت جدید یونان حاضر به ادامه اجرای سیاست های ریاضتی تحمیل شده از سوی وام دهندگان بین المللی نیست و این مساله اعطای یاری های مالی بیشتر به این کشور بحران زده را با چالش جدی روبرو نموده است.

در حالی که نشست وزرای دارایی منطقه یورو قرار است امروز آدینه برگزار گردد، یک مقام ارشد یونانی گفت که دستیابی به یک توافق نزدیک است ولی آلمان اعلام نموده است که پیشنهاد اخیر یونان یک نشانه خوب است که نشان می دهد هنوز فاصله زیادی تا دستیابی به یک توافق وجود دارد.

وزیر دارایی مالت توضیح داد: به نظر من نشست امروز (آدینه) بسیار سخت خواهد بود. همواره این احتمال وجود دارد که اگر اوضاع به خوبی پیش نرود و دو طرف به توافق نرسند، یونانی ها از منطقه یورو خارج خواهند شد.وی تاکید نمود: تمدید کلمه خوبی است، ولی تمدید چه چیزی؟ تمدید برنامه یونان خوب است ولی تمدید چیزی که اصلا وجود ندارد، نه.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 360

به "آلمان و سایر کشورهای اروپایی برای خروج یونان آماده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان و سایر کشورهای اروپایی برای خروج یونان آماده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید