5500 خانه روستایی مهریز زیرپوشش بیمه حوادث

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران/یزد بخشدار بخش مرکزی مهریز اعلام نمود: سال جاری در راستای اجرای طرح بیمه اماکن روستایی، حدود 5 هزار و 500 واحد مسکونی در روستاهای مهریز زیر پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.

5500 خانه روستایی مهریز زیرپوشش بیمه حوادث

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

مهدی دهقان زاده در این باره اظهار کرد: بیمه شدن واحدهای مسکونی در مقابل حوادث طبیعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کاهش هزینه های دولتی و افزایش رسیدگی به حادثه دیدگان بلایای طبیعی را به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و مشارکت دهیاری ها در این طرح کوشش شده تا تمام واحدهای مسکونی 46 روستای دارای شورا و دهیاری شهرستان مهریز زیر پوشش بیمه حوادث طبیعی قرار گیرد.

این مسئول گفت: این تعداد واحد مسکونی بیمه شده می توانند از خدمات بلاعوض بیمه حوادث شامل سیل، زلزله، صاعقه، انفجار، آتش سوزی، خسارات ناشی از برف و باران بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی مهریز، دهقان زاده در انتها بیان کرد: حق بیمه پرداختی سالانه دهیاری ها برای هر خانوار 298 هزار ریال تا 516 هزار ریال است و در صورت بروز حادثه حداقل هزینه ای که بیمه پرداخت می نماید، 100 میلیون تومان شامل 20 میلیون تومان خسارت اثاثیه و تجهیزات و 80 میلیون تومان ساختمان مشخص شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 886

به "5500 خانه روستایی مهریز زیرپوشش بیمه حوادث" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5500 خانه روستایی مهریز زیرپوشش بیمه حوادث"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید