تور ارزان ایتالیا: یوفا محرومیت گریزمان را 2 برابر کرد، ستاره فرانسوی بازی اتلتیکومادرید ، میلان را از دست داد

به گزارش تور هند ارزان، اتحادیه فوتبال اروپا مجازات مهاجم فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکومادرید را به خاطر حرکت خطرناکش در بازی مقابل لیورپول افزایش داد.

تور ارزان ایتالیا: یوفا محرومیت گریزمان را 2 برابر کرد، ستاره فرانسوی بازی اتلتیکومادرید ، میلان را از دست داد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) محرومیت یک جلسه ای آنتوان گریزمان را به خاطر ضربه کف پای خطرناکش به گردن فیرمینو مهاجم تیم فوتبال لیورپول به دو جلسه افزایش داد.

گریزمان در آن بازی که تیمش در خانه با نتیجه 3 بر 2 به لیورپول باخت، برای زدن یک توپ با بی احتیاطی محض پای خود را تا مقابل صورت مهاجم برزیلی لیورپول بالا آورد و گردن او را هم هدف قرار داد. داور مسابقه بلافاصله گریزمان را با کارت قرمز مجازات کرد. گریزمان محرومیت یک جلسه ای ناشی از دریافت این کار را در بازی برگشت تیمش و لیورپول در استادیوم آنفیلد سپری کرد و آماده شده بود که در بازی هفته پیش رو مقابل میلان به میدان برود اما یوفا با افزایش محرومیتش این اجازه را از او گرفت.

اتلتیکومادرید برای مصاف خانگی با میلان به جز گریزمان، مدافعش فلیپه را هم به علت اخراج شدن در بازی قبلی مقابل لیورپول در اختیار ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2074

به "تور ارزان ایتالیا: یوفا محرومیت گریزمان را 2 برابر کرد، ستاره فرانسوی بازی اتلتیکومادرید ، میلان را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: یوفا محرومیت گریزمان را 2 برابر کرد، ستاره فرانسوی بازی اتلتیکومادرید ، میلان را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید