تداوم صدرنشینی رم با شکست اودینزه، وضعیت میلان بحرانی تر شد

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران: نهمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول ایتالیا با پیروزی تیم های رم و یوونتوس و شکست میلان پیگیری شد.

تداوم صدرنشینی رم با شکست اودینزه، وضعیت میلان بحرانی تر شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه هفته نهم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا عصر امروز (یکشنبه) 6 دیدار برگزار گردید که در مهم ترین آنها یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در خانه خود برابر تیم جنوا به پیروزی 2 بر صفر دست پیدا کرد تا بعد از قبول 2 شکست متوالی در هفته گذشته (در رقابت های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا) هفتمین پیروزی این فصل خود در رقابت های سری A را کسب کند. گل های این بازی را آرتورو ویدال در دقیقه 23 از روی نقطه پنالتی و کارلوس توس در دقیقه 36 به ثمر رساندند.

در دیگر بازی مهم امشب، رم صدرنشین جدول رده بندی با یک گل در خانه تیم اودینزه به پیروزی رسید و رکورد صددرصد پیروزی هایش در این فصل را حفظ کرد. تک گل این بازی را مایکل بردلی در دقیقه 82 به ثمر رساند. در این بازی همچنین مایکون در دقیقه 66 از ترکیب رم اخراج شد. رم با 3 امتیاز این بازی 27 امتیازی شد و اختلاف خود با ناپولی رده دوم را به 5 امتیاز افزایش داد.

امشب همچنین میلان در خانه تیم پارما با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد تا به رده نهم جدول سقوط کند. مارکو پارولو 2 بار در دقایق 11 و 90 و آنتونیو کاسانو در دقیقه 45 برای پارما گلزنی کردند و گل های میلان را نیز آلساندرو ماتری در دقیقه 61 و ماتیاس سیلوستره در دقیقه 63 به ثمر رساندند. پارما به لطف این پیروزی 12 امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد و میلان را به رده نهم فرستاد.

در سایر بازی های امشب نتایج زیر رقم خورد:

بولونیا یک - لیورنو صفر

کاتانیا صفر - ساسولو صفر

کیه وو یک - فیورنتینا 2

در آخرین دیدار امشب لاتزیو از ساعت 23:15 به وقت تهران میزبان کالیاری است. در جدول رده بندی سری A رم با 27 امتیاز صدرنشین است و تیم های ناپولی و یوونتوس هر 2 با 22 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 312

به "تداوم صدرنشینی رم با شکست اودینزه، وضعیت میلان بحرانی تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم صدرنشینی رم با شکست اودینزه، وضعیت میلان بحرانی تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید