شکست خانگی ناپولی برابر پارما ، میلان از پس جنوا 10 نفره هم برنیامد

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران: سیزدهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با شکست شاگردان بنیتس و توقف مجدد روسونری در سن سیرو شروع شد.

شکست خانگی ناپولی برابر پارما ، میلان از پس جنوا 10 نفره هم برنیامد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A شنبه شب با برگزاری 3 دیدار شروع شد که در آخرین و مهم ترین آنها ناپولی رده سومی در خانه خود، استادیوم سن پائولو با یک گل مغلوب پارما شد که تک گل این بازی را آنتونیو کاسانو در دقیقه 81 به ثمر رساند.

در دیگر بازی مهم شب گذشته میلان که از ابتدای فصل روندی ناامیدکننده را در پیش گرفته و در بحران واقع شده است، برای چهارمین بار در این فصل در بازی های خانگی اش متوقف شد. روسونری در استادیوم سن سیرو میزبان جنوا بود که این بازی در انتها با نتیجه تساوی یک بر یک پایان پیدا کرد. کاکا در دقیقه 4 برای میلان و آلبرتو جیلاردینو در دقیقه 8 از روی نقطه پنالتی برای جنوا گلزنی کردند.

میلان در شرایطی به این نتیجه رضایت داد که ماریو بالوتلی در دقیقه 36 یک پنالتی را برای این تیم به هدر داد. این پنالتی حاصل خطایی بود که توماس مانفردینی، مدافع جنوا روی بالوتلی انجام داد و به سبب آن از زمین بازی اخراج شد. میلان با این تساوی 14 امتیازی شد و در رده یازدهم نهاده شد.

شب گذشته تیم های کیه وو و هلاس در دربی شهر ورونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر کیه وو میهمان پایان پیدا کرد.

هفته سیزدهم سری A امشب با برگزاری 6 دیدار پیگیری می گردد که در مهم ترین آنها یوونتوس از ساعت 17:30 به وقت تهران میهمان لیورنو است و اینتر در ساعت 23:15 به خانه بولونیا می رود. برنامه سایر دیدارها به توضیح زیر است:

سامپدوریا - لاتزیو

ساسولو - آتالانتا

تورینو - کاتانیا

اودینزه - فیورنتینا

بولونیا - اینتر

در جدول رده بندی سری A، رم با 32 امتیاز صدرنشین است، یوونتوس با 31 امتیاز در رده دوم واقع شده است و ناپولی با 28 امتیاز روی پله سوم است.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 386

به "شکست خانگی ناپولی برابر پارما ، میلان از پس جنوا 10 نفره هم برنیامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست خانگی ناپولی برابر پارما ، میلان از پس جنوا 10 نفره هم برنیامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید