یوفا درخواست انگلیسی ها را رد کرد، خانه تیم طارمی؛ گزینه میزبانی از فینال لیگ قهرمانان

به گزارش تور هند ارزان، اتحادیه فوتبال اروپا درخواست انگلیسی ها برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در خاک انگلیس را قبول نکرد.

یوفا درخواست انگلیسی ها را رد کرد، خانه تیم طارمی؛ گزینه میزبانی از فینال لیگ قهرمانان

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، در پی قرار دریافت نام ترکیه در فهرست قرمز انگلیسی ها به عنوان کشورهای دارای خطر بالای ابتلا به کرونا و ممنوع شدن سفر اتباع انگلیسی به ترکیه، ممکن است یوفا برای دومین سال متوالی میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا را از استانبول بگیرد. استانبول سال گذشته قرار بود میزبان فینال لیگ قهرمانان باشد که به دلیل شیوع کرونا، بازی های مراحل حذفی این تورنمنت به صورت متمرکز در پرتغال برگزار گردید. سال جاری هم قرار دریافت ترکیه در فهرست قرمز انگلیسی ها کار را برای یوفا سخت نموده است، به خصوص که هر دو فینالیست لیگ قهرمانان، چلسی و منچسترسیتی، انگلیسی هستند.

به همین دلیل جلسه ای میان نمایندگان دولت انگلیس و یوفا برگزار گردید که در آن بریتانیایی ها پیشنهاد دادند که فینال را در استادیوم ومبلی میزبانی نمایند، اما اتحادیه فوتبال اروپا با ذکر دلایلی از قبول این پیشنهاد خودداری کرد. با وجود اینکه انگلیسی ها در این فصل بازی هایی مانند فینال جام اتحادیه و نیمه نهایی جام حذفی را با حضور حداقلی طرفداران برگزار کردند و آمادگی خود را هم برای میزبانی از فینال لیگ قهرمانان با حضور 21هزار طرفدار اعلام کردند، یوفا ظاهراً گزینه دیگری را برای برگزاری فینال مدنظر دارد که آن استادیوم دراگائو تیم فوتبال پورتو (تیمی که مهدی طارمی در آن توپ می زند) است. دلیل انتخاب این مکان هم شرایط بهداشتی و امنیتی به مراتب بهتر نسبت به ترکیه است. البته پرتغال هم برای انگلیسی ها شرایطی مشابه ترکیه دارد، چرا که این کشور هم در فهرست قرمز دولت انگلیس قرار گرفته است.

طبق اعلام نشریه تایمز یوفا طی امروز و فردا تصمیم نهایی خود درباره محل برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان را اعلام رسمی خواهد نمود، دیداری که 18 روز دیگر باید برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1724

به "یوفا درخواست انگلیسی ها را رد کرد، خانه تیم طارمی؛ گزینه میزبانی از فینال لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوفا درخواست انگلیسی ها را رد کرد، خانه تیم طارمی؛ گزینه میزبانی از فینال لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید