گوشی وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن با نمایشگر 120 هرتزی رونمایی شد

به گزارش تور هند ارزان، وان پلاس پس از معرفی گوشی وان پلاس Ace در ماه گذشته، دیروز از نسخه تازه و ارزان این گوشی با نام وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن در چین رونمایی کرد.

گوشی وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن با نمایشگر 120 هرتزی رونمایی شد

این شرکت چینی همچون سایر شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی خود را برای حضوری قدرتمندانه تر در بازار جهانی محصولات هوشمند آماده می نماید تا بتواند فرایند روبه رشد سال گذشته را در امسال نیز ادامه دهد. در همین زمینه، این شرکت اخیراً از نسخه نو وان پلاس Ace با نام وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن رونمایی کرد. در ادامه به آنالیز طراحی و مشخصات ظاهری این گوشی هوشمند نو خواهیم پرداخت.

وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن از نظر ظاهری شباهت زیادی با وان پلاس 10 پرو دارد که در قاب پشتی آن ماژول دوربین مربعی شکل مجهز به سیستم دوربین سه گانه دیده می گردد. اما برخلاف وان پلاس 10 پرو، ماژول دوربین Ace ریسینگ ادیشن برآمدگی زیادی ندارد. لبه های این گوشی نو وان پلاس به صورت خمیده هستند. در سمت چپ بدنه این گوشی دکمه کم و زیاد کردن صدا دیده می گردد، این در حالی است که دکمه پاور در سمت راست بدنه این گوشی تعبیه شده است. روی بدنه این گوشی 205 گرمی با ابعاد 164.3 در 75.8 در 8.7 میلی متر، دکمه هشدار نمادین وان پلاس دیده نمی گردد.

گوشی هوشمند نو وان پلاس در پنل جلویی مجهز به نمایشگر 6.59 اینچی LCD با رزولوشن 1080 در 2412 Full HD+ است که از رفرش ریت متغیر 120 هرتزی نیز پشتیبانی می نماید. این نمایشگر بعلاوه پوشش 100 درصدی از گاموت رنگی DCI P3 را به کاربرانش ارائه می نماید. صفحه نمایش Ace ریسینگ ادیشن حاشیه های نسبتاً زیادی دارد که این حاشیه ها در قسمت پایینی گوشی به اوج خود می رسند. حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی در سمت چپ پنل این گوشی تعبیه شده و سنسور اثر انگشت نیز زیر نمایشگر قرار گرفته است.

می پردازیم به آنالیز مشخصات فنی این گوشی؛ جایی که وان پلاس از پردازنده Dimensity 8100 مکس به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند بهره می برد. باید خاطر نشان کنیم که تراشه تازه نفس مدیاتک یک تراشه هشت هسته ای است که با فرآیند ساخت 5 نانومتری فراوری شده و پردازنده گرافیکی MALI G610 در کنار آن به انجام وظیفه می پردازد. در کنار این پردازنده، حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 نیز وجود دارد. منبع تغذیه این گوشی هوشمند را باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می نماید که با شارژر 67 وات سریع انرژی مجدد خود را بدست می آورد.

طبق ادعای وان پلاس، این شارژر 67 واتی می تواند در مدت 29 دقیقه باتری این گوشی را از 0 به درصد شارژر 80 درصد برساند. سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری ColorOS 12.1 را اجرا می نماید. این گوشی بعلاوه مجهز به فناوری فریم پایدار GPA بوده که به حفظ نرخ فریم ثابت و جلوگیری از بروز مشکل و لگ در بازی های سنگین یاری می نماید.

بعلاوه نباید سیستم خنک کننده 8 لایه وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن با یک محفظه بخار خنک کننده مایع در مساحت بزرگ همراه با مواد رسانای حرارتی الماس و گرافیت با چگالی بالا و قابلیت کنترل دما این گوشی را از قلم بیاندازیم. این گوشی هوشمند با صفحه کلید مجازی Razer در اختیار کاربران قرار می گیرد که از تنظیم لمسی متفاوتی بهره می برد. بعلاوه موتور خطی محور X این گوشی جلوه های ویژه بازی O-Haptic Vibration را به کاربران ارائه می نماید. وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن بلندگوهای استریوی قدرتمندی دارد که صدا و بیس باکیفیتی را به ارمغان خواهند آورد.

وان پلاس از یک سیستم دوربین سه گانه در این گوشی هوشمند بهره برده که از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی بهره می برد. روی پنل جلویی این گوشی نیز یک سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

کاربران می توانند از بین 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند. باید اشاره کنیم که قیمت پایه این گوشی در حدود 297 دلار در نظر گرفته شده است. این گوشی در دو رنگ خاکستری و آبی از 10 خرداد ماه در بازار چین به فروش می رسد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2167

به "گوشی وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن با نمایشگر 120 هرتزی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن با نمایشگر 120 هرتزی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید