تور چین ارزان: چرا با خبرنگاران به چین سفر کنیم؟

به گزارش تور هند ارزان، اطلاعات کامل تور چین 98 خبرنگاران

چین یکی از کشورهای پهناور در جهان می باشد که سفر به آن یکی از هیجان انگیزترین مقاصد سفری به شمار می رود. شما با سفر به این کشور جهانیی از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، تفریحات هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد که این برای گردشگری می تواند گزینه بسیار جذابی باشد. برای سفر به این کشور دو راه وجود دارد یکی اینکه شما بلیط هواپیما و هتل تان را تهیه کنید و کارگردانی سفر برعهده خودتان باشد، روش دیگری که کمی بار سفر را برایتان کمتر می نماید این که تورهای که آژانس های مسافرتی برای سفر به چین ارائه می دهند را خریداری کنید. آژانس مسافرتی خبرنگاران با توجه به سابقه درخشانی که در برگزاری تورهای مسافرتی دارد در تور چین خبرنگاران 98 پکیج متنوعی را برای سفر به کشور چین ارائه داده است که ما در ادامه این مطلب می خواهیم به ترتیب درباره آن ها صحبت کنیم.

تور چین ارزان: چرا با خبرنگاران به چین سفر کنیم؟

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

تور چین 98 خبرنگاران

در مورد تور چین خبرنگاران 98 باید بگوییم که طبق روال هر سال رضایت مشتری در اولویت برای تنظیم برنامه تور بوده است. شما می توانید بین برترین هتل های 5 ستاره ای که در پکیج تور چین خبرنگاران 98 در نظر گرفته شده یکی را انتخاب کنید و بعد از آن تنها به فکر بستن چمدان سفرتان باشید.

تمامی پروازهای تور چین خبرنگاران 98 با هواپیماهای شرکت ماهان ایر هستند.

از مهمترین دغدغه های آژانس خبرنگاران برای مسافران انتخاب برترین شرکت های هوایی و ساعات پروازی برای سفر به مقصد مورد نظرشان است. به طور مثال بعضی آژانس ها با ارائه ساعات پروازی نامناسب هم وقت و هم سرمایه شما را هدر می دهند زیرا اگر شما پروازتان ساعت 12 به فرودگاه های چین برسد و شما ساعت 1 شب به هتلتان برسید می بایست هزینه یک روز کامل را پرداخت کنید اما شما از یک روز کامل تنها چند ساعت در هتل اقامت داشته اید و این برایتان عملا تماما هزینه هدر به شمار می رود.

خدمات تور چین خبرنگاران

نکاتی که باید درباره خرید تور چین خبرنگاران 98 بدانید

  • نرخ کودک زیر سال 2594000 تومان است.
  • نامه تمکن اقتصادی لاتین از بانک به مبلغ حداقل موجودی 4000000 تومان به ازای هر نفر
  • مدارک لازم جهت اخذ اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار + دو قطعه عکس 4×6 + کپی صفحه اول و دوم شناسنامه + آدرس دقیق محل کار و سکونت اجباری
  • مسئولیت کنترل پاسپورت مسافرین بابت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده آژانس همکار می باشد و این شرکت مسئولیتی در قبال صدور ویزا به وسیله کنسولگری نخواهد داشت.
  • در صورت احتیاج به ویزای فوری مبلغ 525000 تومان به نرخ هر نفر در پکیج اضافه می گردد.

سفر به چین بدون خرید تور

اگر هم نخواستید از تورهای شما برای سفر به چین تنها ضروری است که بلیط و هتلتان را رزرو کنید و تمامی کارهای مربوط به رزرو هتل و اخذ ویزا به وسیله شرکت خبرنگاران انجام می گردد.

رزرو بلیط هواپیما + هتل در چین

مطابق با آنچه که در مطالب بالا گفتیم، برای سفر به چین شما تنها کافیست که بلیط هواپیما و هتلی که در شهر مقصدتان می خواهید در آن اقامت داشته باشید را انتخاب کنید و بعد از آن آماده سفرتان شوید. توجه داشته باشید که بابت ویزا و ترانسفرهای فرودگاهی احتیاجی نیست که استرسی داشته باشید چرا که با خرید تور چین خبرنگاران پکیجی کامل را در اختیار دارید.

با توجه به این که این روزها در اینترنت تمامی اطلاعات مربوط به مقاصد گردشگری و هتل هایی که در سفرتان به چین وجود دارد به طور تمام و کمال در اینترنت هست، اما گاهی بعضی از افراد دچار سردرگمی می شوند و احتیاج دارند تا فردی اطلاعات دقیق و مناسبی را در اختیارشان قرار بدهد. برای همین آژانس خبرنگاران مشاوران سفر 24 ساعته خود را در اختیار شما عزیزان گذاشته تا در صورت بروز هر گونه سوال و مسئله ای با شماره 8540 تماس بگیرید و پاسختان را دریافت نمایید.

زمانی که به کشور چین رسیدید و در فرودگاه شهرهای این کشور هستید در این لحظه باید در پی ترانسفرهای خبرنگاران با پرچم ایران اسکای گروپ باشید یا پرچم همان ترانسفری که در زیر واچر هلتان نوشته شده بگردید تا به همراهی آن ها به هتل محل اقامتتان بروید.

ترانسفرهای فرودگاهی خبرنگاران تنها مختص تورهای این شرکت نیستند و اگر شما حتی پرواز یا هتل هم از این شرکت خریداری کنید می توانید با پرداخت هزینه جداگانه ترانسفر را هم برای خود مهیا سازید.

ترانسفرهای خبرنگاران برای تور چین خبرنگاران 98

گفتیم تور چین خبرنگاران 98 دارای ترانسفرهای فرودگاهی است، زمانی که شما به فرودگاه شهرهای چین رسیدید ترانسفر فرودگاهی خبرنگاران شما را از فرودگاه به هتل مقصد می رساند، حتما توجه داشته باشید که این ترانسفرها با یک پرچم به نام ایران اسکای گروپ (Iran Sky Group) در فرودگاه منتظر شما هستند.

گفتنی است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تورلیدرها جویا شوید زیرا بر اساس شهر، منطقه هتل و روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند متفاوت باشد.

ترانسفر تورهای خبرنگاران مدتی در فرودگاه منتظر مسافران می مانند تا در صورت تاخیر در پرواز یا هر گونه پیش آمدی شما عزیزان سردرگم نشوید اما در این بین باید حساب ترافیک و مسائل از این قبیل را در نظر داشته باشید تا اگر به طور مثال شما یک ربع زودتر یا دیرتر رسیدید به آژانس خورده نگیرید و با حفظ آرامش و خونسردی منتظر ترانسفر خود بمانید.

جزئیات تور چین خبرنگاران 98 (پکن - شانگهای)

تور چین خبرنگاران 98 سفر به دو شهر پربازدید و مجذوب کننده پکن و شانگهای را شامل می گردد؛ شما در این تور به مدت 4 شب در پکن خواهید بود و 4 شب هم در شهر شانگهای اقامت دارید.

3 روز گشت ویژه با ناهار در تور چین خبرنگاران 98

  • گشت و بازدید از ، بازدید از کاخ تابستانی و ، صرف ناهار در رستوران، مراسم چای، گشت خرید در Wangfujing
  • بازدید از و محوطه بیرونی ، بازدید از کارخانه یشم و صرف ناهار فست فود، مرکز طب سنتی
  • بازدید از ، موزه تاریخ، کارخانه ابریشم، صرف ناهار، باغ یو و خرید در Nanjing road و YuYuan Market

برنامه سفر تور چین خبرنگاران 98

منبع: الی گشت
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2119

به "تور چین ارزان: چرا با خبرنگاران به چین سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: چرا با خبرنگاران به چین سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید