پایتخت انگلیس تحت سلطه ژرمن ها، شاگردان گتوزو پیروزی را مقابل بارسلونا در ناپل از دست دادند

به گزارش تور هند ارزان، در چارچوب رقابت های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی ، از ساعت 23 و 30 دقیقه، دو ملاقات همزمان برگزار گردید.

پایتخت انگلیس تحت سلطه ژرمن ها، شاگردان گتوزو پیروزی را مقابل بارسلونا در ناپل از دست دادند

با ما همراه باشید و با قیمت تور لحظه آخری ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش ، در چارچوب رقابت های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه، دو ملاقات همزمان برگزار گردید.

تیم چلسی در استادیوم استمقورد بریج شهر لندن میزبان بایرن مونیخ بود که با سه گل شکست سنگینی را متحمل شد. سرژ گنبری دو گل نخست باوارایی ها را در دقایق 51 و 54 به ثمر رساند و گل سوم را نیز لواندوفسکی در دقیقه 76 به ثمر رساند تا با 11 گل زده به تنهایی در صدر جدول گلزنان این فصل لیگ قهرمانان جای بگیرد.

ضمن آنکه مارکوس آلونسو از چلسی در دقیقه 84 از زمین مسابقه اخراج شد. بایرن با این پیروزی قاطع در زمین حریف مقابل لمپارد و شاگردانش، ضمن دریافت انتقام فینال سال 2011 لیگ قهرمانان از آبی های لندن، راستا صعودش به یک چهارم نهایی را نیز تا حد زیادی هموار کرد. چلسی نیز با این شکست همانند تاتنهام دیگر تیم لندنی حاضر در این مرحله در زمین خودش به یک تیم آلمانی در بازی رفت باخت. (تاتنهام بازی را مقابل لایپزیش در لندن واگذار کرد)

در بازی دیگر، ناپولی در استادیوم سن پائولوی شهر ناپل میزبان بارسلونا بود که این مسابقه با تساوی یک بر یک به خاتمه رسید. دریس مرتنز در دقیقه 30 گل نخست پارتنوپی را به ثمر رساند و آنتونی گریزمان در دقیقه 57 بازی را برای کاتالان ها به تساوی کشاند.

ضمن آنکه آرتورو ویدال هافبک جنگنده و شیلیایی بارسا، در دقیقه 89 دو کارت زرد پیاپی به دلیل خطای خشن و دعوا با ماریو روی مدافع ناپولی، دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

با این نتیجه کار شاگردان گتوزو در بازی برگشت در استادیوم نیوکمپ سخت شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 913

به "پایتخت انگلیس تحت سلطه ژرمن ها، شاگردان گتوزو پیروزی را مقابل بارسلونا در ناپل از دست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایتخت انگلیس تحت سلطه ژرمن ها، شاگردان گتوزو پیروزی را مقابل بارسلونا در ناپل از دست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید