وفایی: تساوی برابر ذوب آهن برای ما یک پیروزی بزرگ است

به گزارش تور هند ارزان، سرمربی تیم هندبال پاس ناجای قم گفت: با تدابیر کادرفنی و غیرت بازیکنان توانستیم بازی را پا به پای حریف پیش ببریم.

وفایی: تساوی برابر ذوب آهن برای ما یک پیروزی بزرگ است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران در نخستین روز از دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال یادواره شهید پورجعفری که در شیراز برگزار می شود دو تیم ذوب آهن و پاس ناجای قم به تساوی دست یافتند.

محمد امین وفایی، سرمربی تیم هندبال پاس ناجای قم در خصوص این تساوی گفت: خدا را شاکرم که شاهد یک بازی خوب و جذاب بین دو تیم ذوب آهن و پاس ناجای قم بودیم. با توجه به شناختی که همه تیم ها از ذوب آهن دارند می دانیم که این تیم یک کادر فنی قدرتمند با حضور کیوان صادقی دارد و یک تیم جوان و جنگنده است.

وی در ادامه افزود: با تدابیر کادرفنی و غیرت بازیکنان توانستیم بازی را پا به پای حریف پیش ببریم و نتیجه خوبی در نیمه دوم گرفتیم. ولی در ابتدای نیمه دوم یکسری اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم تیم را جمع کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم هندبال پاس ناجای قم یادآوری کرد: با تدبیر کادرفنی و آرام آرام توانستیم اختلاف امتیاز را کم کنیم و مساوی برابر ذوب آهن یک برد بزرگ است و امیدوارم این نتایج تداوم داشته باشد و شاهد دلخوشی مردم قم باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1484

به "وفایی: تساوی برابر ذوب آهن برای ما یک پیروزی بزرگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وفایی: تساوی برابر ذوب آهن برای ما یک پیروزی بزرگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید