همکاری شرکت ملی پُست در تدوین داده های مکانی فضاهای آموزشی

به گزارش تور هند ارزان، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت ملی پست در آیین امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت که براساس این تفاهم نامه نقشه های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به نقشه های شرکت ملی پست متصل و برای هر مدرسه یک کدپستی تعریف می شود.

همکاری شرکت ملی پُست در تدوین داده های مکانی فضاهای آموزشی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، رمضانعلی سبحانی فر، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پُست جمهوری اسلامی ایران در آیین امضای تفاهم نامه با سازمان نوسازی مدارس کشور، اظهارداشت: یکی از معضلات و مسائل اکنون کشور این است که هر کسی به صورت جزیره ای کاری را انجام و فعالیت ها به صورت سیستمی نیست.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در برنامه ششم توسعه مصوبات خوبی از سوی دولت در زمینه ذینفع (کد پستی) وجود داشته است تا برنامه، محور کارها باشد و هر اتفاقی که در سازمان رخ می دهد براساس نشانی مکان محور باشد.

سبحانی فر با بیان اینکه دسترسی به بانک اطلاعاتی جامع و دقیق از تمامی اماکن مسکونی و تجاری ضروری است، گفت: این موضوع به واسطه این است که بتوانیم براساس آن برنامه ریزی خوبی در حوزه های مختلف داشته باشیم و پروژه هایی مانند دولت الکترونیک را پیاده سازی کنیم.

وی اضافه کرد: با این کار هم از هزینه های سربار کم می شود و هم اطلاعات صحیح و به روز در اختیار سایر مجموعه ها قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه برای ساماندهی امور در کشور ضرورت دارد که از نشانی مکان محور استفاده شود، گفت: برای این کار نیاز به چند زیرساخت بود که یکی از آنها نقشه جامع است که سازمان نقشه برداری کشور آن را به صورت آنلاین در اختیار ما قرار داده است. همچنین نیاز به نقشه تفصیلی است که اغلب شهرداری ها و دهیاری ها به صورت آنلاین با ما در ارتباط هستند.

وی ادامه داد: زمانی که هر مجوزی برای ساخت مسکونی، کارگاه یا هر کاربری از سوی شهرداری صادر می شود بلافاصله ما مطلع می شویم و برای آن کدپستی ایجاد می شود.

سبحانی فر شرح داد: براساس این تفاهم نامه نقشه های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به نقشه های شرکت ملی پست متصل و برای هر مدرسه یک کدپستی تعریف می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1637

به "همکاری شرکت ملی پُست در تدوین داده های مکانی فضاهای آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری شرکت ملی پُست در تدوین داده های مکانی فضاهای آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید