موزرسکی: محرومیت من به شدت نادرست و ناعادلانه است

به گزارش تور هند ارزان، ستاره والیبال روسیه گفت: ظاهرا من مسئول اتفاق سال 2013 و مخفی نگه داشتن تست دوپینگم هستم که این به شدت نادرست و ناعادلانه است.

موزرسکی: محرومیت من به شدت نادرست و ناعادلانه است

به گزارش خبرنگاران، دیمیتری موزرسکی، ستاره تیم ملی والیبال روسیه، طبق اعلام باشگاه سانتوری سان بردز ژاپن به خاطر دوپینگ تا ماه ژانویه سال 2022 از حضور در میادین محروم است.

قهرمان المپیک 2012 لندن پس از اینکه نمونه سال 2013 او دوباره چک و نتیجه آزمایش آن، مثبت اعلام شد از 5 آوریل سال 2021 تا 4 ژانویه سال 2022 نمی تواند والیبال بازی کند. موزرسکی 32 ساله در المپیک 2020 توکیو هم به علت مصدومیت غایب بود اما هیچگاه نوع مصدومیت او اعلام نشد.

بازیکن تیم سانتوری ژاپن با سرزنش کردن آژانس مبارزه با دوپینگ روسیه در خصوص محرومیتش گفت: موضوعی که من متوجه شدم این است که نتیجه مثبت تست دوپینگ من در سال 2013 به وسیله آژانس مبارزه با دوپینگ روسیه از دید آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) مخفی نگه داشته شد. من علت این کار را نمی دانم. جریمه دوپینگ من در سال 2013 حداکثر 3 ماه بود اما حالا باید چندین ماه از میادین به دور باشم.

موزرسکی ادامه داد: من همه جزئیات را نمی دانم اما این جریمه طولانی به علت ناهماهنگی بین آژانس مبارزه با دوپینگ روسیه و وادا است. حالا ظاهرا من مسئول اتفاق سال 2013 و مخفی نگه داشتن تست دوپینگم هستم. این قضیه به شدت نادرست و ناعادلانه است.

آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، ورزشکاران روسیه را به مدت 2 سال از حضور در میادین ورزشی با پرچم روسیه محروم نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1956

به "موزرسکی: محرومیت من به شدت نادرست و ناعادلانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزرسکی: محرومیت من به شدت نادرست و ناعادلانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید