مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاخیر رونمایی سیستم عامل جدید ویوو در سایه ویروس کرونا تا به روزرسانی های جدید سامسونگی ها

به گزارش تور هند ارزان، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاخیر رونمایی سیستم عامل جدید ویوو در سایه ویروس کرونا تا به روزرسانی های جدید سامسونگی ها

سامسونگ در حوزه به روزرسانی های نرم افزاری برای دستگاه های خود بسیار سریع عمل نموده است. درواقع اندروید 10 برای اغلب گوشی های پرچمدار و میان رده سامسونگ فعال شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

انتظار می رود گوشی های سری P40 هواوی از ماه آینده وارد بازار شوند و گفته می گردد که این گوشی ها با Wi-Fi 6 پلاس همراه باشند که یک راهکار داخلی توسط هواوی برای افزایش قدرت اتصال است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارشی جدید از دیجی تایمز پیش بینی می نماید که اپل در کوشش است نسخه لایت از ایرپادز پرو خود را منتشر کند. این خبری است که برای بسیاری از کاربران مهم به نظر می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مطابق آخرین پیش بینی های استراتژیست های بازار تلفن همراه، تلفن های هوشمند 5G سال جاری بخش بسیار بیشتری از محموله های جهانی را به خود اختصاص می دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شیوع ویروس کرونا در حال خراب کردن برنامه های یکی دیگر از سازندگان تلفن های هوشمند چین است. اکنون ویوو اعلام نمود که مجبور خواهد شد سیستم عامل مبتنی بر اندروید 10 خود را به تاخیر بیاندازد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 903

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاخیر رونمایی سیستم عامل جدید ویوو در سایه ویروس کرونا تا به روزرسانی های جدید سامسونگی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاخیر رونمایی سیستم عامل جدید ویوو در سایه ویروس کرونا تا به روزرسانی های جدید سامسونگی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید