تور ارزان ترکیه: مقررات نو سفر ایرانی ها به ترکیه اعلام شد

به گزارش تور هند ارزان، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارش های بدست رسیده، مقررات تازه سفر ایرانی ها به ترکیه اعلام شد.

تور ارزان ترکیه: مقررات نو سفر ایرانی ها به ترکیه اعلام شد

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

طی نامه ای که به دفاتر و شرکت های خدمات مسافرت هوایی ارسال شد، شرایط سفر در راستا کشور ترکیه تغییراتی داشته است.

کشور ترکیه شرایط نوی برای مسافرینی که قصد سفر به این کشور دارند را گفت.

بنابر اعلام های نو، مسافرین با ملیت ایرانی به مقاصد کشور ترکیه از مبدأ ایران از تاریخ 15 نوامبر 2021 در صورت واکسینه شدن و گذشت 14 روز از تزریق دوز دوم واکسن های مورد قبول سازمان بهداشت جهانی اعم از فایزر، مدرنا، آسترازنکا، اسپاتنیک، سینوفارم، سینوواک بدون احتیاج به انجام تست PCR اجازه ورود خواهند داشت.

همراه داشتن کارت واکسن انگلیسی دیجیتال یا فیزیکی به همراه QR الزامی است.

مسافرینی که واکسینه نشده اند یا کارت واکسن معتبر همراه نداشته باشند، کمافی السابق احتیاجمند انجام تست PCR در بازه زمانی 72 ساعت قبل از پرواز می باشند. کلیه اطلاعات مندرج روی تست باید به زبان انگلیسی بوده و نمونه گیری تست به وسیله آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت برای پروازهای بین المللی باشد.

پر کردن فرم آنلاین ورود به کشور ترکیه، در وبسایت وزارت بهداشت کشور ترکیه به آدرس https://register.health.gov.tr و به همراه داشتن کپی یا عکس فرم پر شده بر روی گوشی موبایل مسافر الزامی می باشد.

این مقررات درحال از سوی ترکیه اعلام شده که برای مسافرین در راستاهای ورودی به ایران، ارائه گواهی عدم ابتلا به کووید-19 (PCR) (انجام تست حداکثر 96 ساعت قبل پرواز) به زبان انگلیسی برای سنین 12 سال به بالا الزامی است.

منبع: همگردی
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1995

به "تور ارزان ترکیه: مقررات نو سفر ایرانی ها به ترکیه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: مقررات نو سفر ایرانی ها به ترکیه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید