معرفی هتل 3 ستاره اچ رزیدنس در بانکوک

به گزارش تور هند ارزان، هتل اچ رزیدنس بانکوک | H-Residence Hotel

این هتل در ساتورن بانکوک واقع شده و از پارک لومپینی 3 کیلومتر و از برج ناهاناکون تنها 900 متر فاصله دارد. در هتل اچ رزیدنس بانکوک شما ترکیبی از معماری مدرن و معماری باستانی تایلند را مشاهده خواهید کرد و امکانات آن نظیر استخر روباز و حمل و نقل به ایستگاه قطار شهری، خاطره ای خوش با رفاهی کامل برایتان به جا خواهد گذاشت. خبرنگاران در ادامه برایتان ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل اچ رزیدنس بانکوک H-Residence Hotel به همراه فاصله آن را جاذبه های شهر معرفی نموده است. با ما همراه باشید.

معرفی هتل 3 ستاره اچ رزیدنس در بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

خدمات رفاهی هتل اچ رزیدنس بانکوک

خدماتی ارائه شده در بخش پذیرش عبارتند از: پاسخگویی 24 ساعته کارمندان میز پذیرش و تحویل سریع اتاق ها، انبار چمدان و راهنمای گردشگری. یک پارکینگ برای استفاده شما مهمان عزیز آماده شده که استفاده از آن رایگان است و احتیاجی به رزرو قبلی ندارد. یکی از بهترین خدمات رفاهی هتل سرویس حمل و نقل آن در ساعات تعیین به بعضی جاذبه ها و ایستگاه قطار هوایی سوراساک (Surasak) است که در طول سفرتان، حتما به کار خواهد آمد.

سرویس های شست و شو نیز نظیر اتوشویی در هتل موجود است. اینترنت رایگان وای فای در تمام بخش ها قابل استفاده برای مهمانان می باشد و آسانسور موجود رفت و آمد شما را راحت خواهد نمود. کارکنان هتل اچ رزیدنس بانکوک به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل اچ رزیدنس بانکوک

این هتل 3 ستاره یک استخر روباز دارد که در کنار آن تخت های استخری گذاشته شده است. شما می توانید در زمان اقامت از آن بهره ببرید. همچنین تورهای گوناگونی از هتل اجرا می گردد. در صورتی که بخواهید برایتان تجهیزات باربیکیو آورده خواهد شد.

رستوران های هتل و اطراف

  • رستوران هتل: در این رستوران صبحانه از ساعت 7 تا 10:30 صبح سرو می گردد و شما می توانید وعده های دیگر را نیز در آن میل کنید.
  • رستوران 100oEast: این رستوران غذاهای باکیفیت تایلندی سرو نموده و از هتل 530 متر دورتر می باشد.
  • رستوران Celadon: سلادون، رستورانی با غذاهای آسیایی و تایلندی است که 300 متر تا هتل فاصله دارد.
  • رستوران Otoya Kitchen City Viva: با اینکه در تایلند هستید اما غذاهای ژاپنی می تواند گزینه خوبی باشد. این رستوران غذاهای ژاپنی سرو می نماید و حدودا 500 متر تا هتل فاصله دارد.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل اچ رزیدنس بانکوک با رنگ های گرم و زیبا تزیین شده اند و تخت های باکیفیتی در آن ها قرار داده شده است. در تمام سال تهویه مطبوعی در اتاق ها جریان دارد و هوای داخل اتاق مناسب برای استراحت می گردد. برای شما یک دستگاه قهوه/چای ساز و البته آب معدنی رایگان قرار داده شده است. گاوصندوق داخل اتاق برای نگهداری از لوازمتان به کار می آید و یک تلفن نیز برای شما قرار داده شده است.

در سرویس بهداشتی خصوصی اتاق ها، یک دوش به سبک بارانی وجود دارد و لوازمی نظیر حوله و سشوار در آن دیده می گردد. اگر بخواهید تخت اضافه داشته باشید، هزینه ای جداگانه برایتان در نظر گرفته خواهد شد. یک تلویزیون هم در اتاق ها موجود است که شبکه های کابلی را پخش می نماید.

انواع اتاق های هتل

  • سوئیت جونیور: این اتاق ها حدودا 40 متر مربع هستند. یک تخت دونفره کویین در آن ها وجود دارد.
  • اتاق دولوکس: این نوع اتاق ها 36 متر مربع هستند که یک تخت دونفره در آن ها موجود می باشد.
  • اتاق سوپریر: این اتاق ها 24 متر مربع هستند. آن ها با توجه به انتخاب شما یا دو تخت تک نفره دارند و یا یک تخت دونفره دارند.
  • اتاق دولوکس تریپل: این اتاق 20 متری هستند، یک تخت دونفره و یک تخت تک نفره در آن ها قرار داده شده است.

فاصله هتل تا جاذبه های بانکوک

  • ایستگاه قطار هوایی سوراساک: 500 متر است که با 3 دقیقه ماشین سواری می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. البته راه آسان تر پیاده روی است که 9 دقیقه حدودا طول می کشد.
  • مرکز سلامت هلث لند ساتورن: این مرکز تا شما 600 متر فاصله دارد. می توانید با تاکسی به آن جا بروید که 4 دقیقه خواهد شد و اگر پیاده روی را ترجیح بدهید می توانید حدود 10 دقیقه ای به این مقصد برسید.
  • برج ماهاناکون: تا این پارک که 900 متر تا شما فاصله دارد، تنها 14 دقیقه پیاده روی دارید. تاکسی 6 دقیقه ای شما را را می رساند.
  • رستوران بلو الفنت: 900 متر از شما دورتر است که پیاده روی تا آن جا 10 دقیقه طول می کشد. اگر خیال دارید که با تاکسی این جهت را طی کنید، 4 دقیقه در راه خواهید بود.
  • بنای وات خائک: 900 متر تا این جاذبه فاصله دارید که با تاکسی 6 دقیقه برای رسیدن به آن موقع احتیاج دارید. پیاده روی هم زمانی حدود 16 دقیقه طول می کشد.
  • بیمارستان لردسین: 1 کیلومتر است که با اتوبوس حدود 30 دقیقه طول خواهد کشید. اگر می خواهید با تاکسی به اینجا بروید، 8 دقیقه در راه خواهید بود و پیاده 20 دقیقه ای می رسید.
  • خانه-موزه ام آر کاکریت: 1 کیلومتر تا شما فاصله دارد. پیاده 16 دقیقه در راه خواهید بود و با تاکسی هم 8 دقیقه زمان می برد.
  • مرکز خرید بانکوک فشن اوتلت: این فروشگاه از شما 1.1 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 6 دقیقه ای و پیاده 20 دقیقه ای می رسید.
  • ورزشگاه ملی: 17 دقیقه با تاکسی می توانید جهت 3.4 کیلومتری آن را طی کنید و با قطار شهری 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز خرید سیام سنتر: 4 کیلومتر با شما فاصله دارد. اگر تاکسی سوار شوید، 20 دقیقه، اگر با قطار شهری بروید 30 دقیقه برای رفتن به آن جا زمان احتیاج دارید.
  • بنای مذهبی کوه طلایی (وات ساکت):7 کیلومتر با شما فاصله دارد. با اتوبوس 1 ساعت و با قطار شهری 50 دقیقه در راه خواهید بود. تاکسی نیز شما را بعد از 20 دقیقه به آن جا می رساند.
  • وات آرون: 5 کیلومتر مسافت این جاذبه را می توانید با تاکسی 20 دقیقه ای، طی کنید. با قطار شهری هم حدودا 1 ساعت و 10 دقیقه در راه خواهید بود.
  • کاخ بزرگ: این جاذبه نیز از شما حدود 5.2 کیلومتر دورتر است که با تاکسی بعد از 23 دقیقه آن را می بینید. اگر با اتوبوس بروید 1 ساعت و 8 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • خیابان خائوسان: هتل اچ رزیدنس بانکوک تا این خیابان تقریبا 8.5 کیلومتر فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید تقریبا 30 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم 1 ساعته شما را خواهد رساند.
  • بازار چاتوچاک: این بازار هیجان انگیز از هتل 10 کیلومتر فاصله دارد. اگر تاکسی را انتخاب کنید، 30 دقیقه ای و اگر با قطار شهری بروید، حدودا 50 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی سووارنابومی: تقریبا 24.5 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارید. اگر با تاکسی بروید، 35 دقیقه و اگر با قطار شهری بروید بعد از 1 ساعت و نیم به اینجا خواهید رسید.

موقعیت هتل اچ رزیدنس بانکوک

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

بانکوک 10120، ساتورن، یاناوا، جاده ساتورن جنوبی، سوی تارون 11

48 Soi Sathorn 11 (Junction #4), South Sathorn Road, Yannawa, Sathorn, 10120 بانکوک, Thailand

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 497

به "معرفی هتل 3 ستاره اچ رزیدنس در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره اچ رزیدنس در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید