مشمولان بیمه بیکاری از آموزش های مهارتی بهره مند می شوند

به گزارش تور هند ارزان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: مشمولان بیمه بیکاری در صورت تقاضا برای بازگشت به کار، آموزش های مهارتی متناسب با شغل خود را دریافت می نمایند.

مشمولان بیمه بیکاری از آموزش های مهارتی بهره مند می شوند

به گزارش خبرنگاران قزوین، محسن مددی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: آموزش فنی و حرفه ای استان در امسال برنامه ریزی نموده تا هفت هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی را در رشته های مختلف فنی و حرفه ای به مشمولان بیمه بیکاری در استان ارایه کند.

مددی افزود: این آموزش ها شامل رشته های فنی و حرفه ای است که اصناف و صنایع به آن ها نیازمند هستند.

او افزود: با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا کوشش داریم تا دوره های آموزش مهارتی را برای مشمولان بیمه بیکاری در فضای مجازی برگزار کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ادامه داد: در بعضی رشته ها امکان برگزاری دوره های برخط (آنلاین) در فضای مجازی وجود ندارد به همین دلیل، این دوره ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی و با حداقل ظرفیت برگزار خواهند شد تا سلامت متقاضیان و هنرجویان به خطر نیفتد.

مددی به نقش مهارت آموزی در افزایش شانس حضور در بازار کار اشاره و اظهار داشت: با برگزاری این دوره ها به افرادی که از کار بیکار شده اند یاری می کنیم تا با یادگیری مهارت و حرفه جدید و افزایش توانمندی های شغلی خود بار دیگر به بازار کار بازگردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1770

به "مشمولان بیمه بیکاری از آموزش های مهارتی بهره مند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشمولان بیمه بیکاری از آموزش های مهارتی بهره مند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید